کد خبر : 1719556 | 27 آبان 1399 ساعت 10:14 | 42.8K بازدید | 1 دیدگاه

واکنش جالب به اظهارات رقیب حسن یزدانی

احسان لشگری به تیلور: آماده مبارزه ام!

احسان لشگری به صحبت های اخیر دیوید تیلور واکنش نشان داده و دعوت مبارزه او را پذیرفته است!

احسان لشگری به تیلور: آماده مبارزه ام!

به گزارش "ورزش سه"، چند روز قبل بود که دیوید تیلور در یک مصاحبه ویدیویی بعد از چند دقیقه صحبت پیرامون مبارزه هایش با حسن یزدانی، دقایقی نیز درباره شکست خود برابر احسان لشگری در سال 2015 به صحبت پرداخت.


این کشتی گیر آمریکایی و یکی از مدعیان اصلی وزن 86 کیلوگرم گفته بود که آن زمان اصلا در اوج آمادگی نبوده و به همین خاطر مقابل لشگری شکست خورده است. او این کشتی گیر ایرانی را که چند سالی است بازنشسته شده، به مبارزه دوباره فراخوانده بود! 


حالا احسان لشگری، دارنده مدال برنز المپیک به اظهارات دیوید تیلور واکنش نشان داده است. لشگری روی صفحه اینستاگرام خود با انتشار صحبت های تیلور نوشته است: 


«سلام دیوید
امیدوارم خوب باشی. من به یاد می یارم زمانی را که با تو مسابقه دادم، مسابقه خوبی بود. در حقیقت بعد از عمل جراحی من بود و زمانی که یک سال برای بهبودی کامل در ریکاوری بودم. و در اون موقع من فقط می خواستم یک کشتی ایرانی را نمایش بدهم و فارغ از اینکه چه کسی روی تشک است. من مدت زیادی هست که کشتی نگرفتم ولی همچنان ورزش می کنم. اگر تو مایل هستی می توانیم با هم یک تک مسابقه بدیم و من فقط شش یا چهار ماه احتیاج دارم که برای کشتی با تو آماده شم.»


در واقع احسان لشگری دعوت تیلور را پذیرفته و گفته که چند ماه لازم دارد تا آمادگی خود را دوباره به دست بیاورد و روی تشک برود!


در صورتی که این اتفاق بیفتد و تیلور و لشگری حتی در یک مسابقه نمایشی هم مقابل هم قرار بگیرند، بدون شک این مبارزه توجه خیلی از اهالی کشتی در جهان را به خود جلب می کند.

دیدگاه‌ها