کد خبر : 1719557 | 27 آبان 1399 ساعت 10:29 | 17.2K بازدید | 1 دیدگاه

سعید خانی سرمربی ابومسلم شد

پس از رایزنی‌های فراوان سرانجام کادرفنی ابومسلم مشخص شدند و قرار است به زودی کار خود را در جمع مشکی‌پوشان مشهدی آغاز کنند.

به گزارش "ورزش سه" پس از برگزاری چندین جلسه هیات مدیره، کادر مدیریتی باشگاه مکلف به آغاز مذاکرات خود برای انتخاب سرمربی و اعضای کادرفنی تیم فوتبال جهت حضور در مسابقات لیگ دسته سوم شدند.

 

پس از مذاکرات طولانی‌مدت با چندین گزینه سرمربیگری، با اعلام محمدرضا عباسی مدیرعامل باشگاه ابومسلم،  «سعید خانی» کاپیتان وفادار و ارزشمند باشگاه ابومسلم در اواخر دهه 80 به عنوان سرمربی جدید این باشگاه معرفی شد.

 

1544395

 

محمدرضا عباسی مدیرعامل ابومسلم در گفتگو با سایت باشگاه درباره انتخاب سرمربی جدید گفت: سعید خانی مدرک مربیگری A آسیا را دارد و از سرمایه‌های ارزشمند مربیگری به شمار می‌رود و در زمره مربیان نسلِ جدید فوتبال ایران است؛ با اطمینان کامل به توانایی‌های ایشان، به جمع‌بندی کافی رسیدیم تا سکان تیم احیا شده و ریشه‌دار ابومسلم که زمانی سعید خانی عزیز در آن بازوبند کاپیتانی را به بازو می‌بست، را بسپاریم و با قدرت از انتخاب خود حمایت می‌کنیم و به تکرار دوباره روزهای خوش با هدایت سعید خانی امیدواریم.

 

وی افزود: جا دارد از آقای اکبر میثاقیان و آقای مجتبی سرآسیایی به عنوان دو چهره محبوب و ابومسلمی تشکر و قدردانی کنم؛ آن‌ها واقعا بزرگواری کردند و در حق باشگاه خودشان لطف داشتند و مطمئنا در پروژه تازه آغاز شده احیای ابومسلم، به رهنمودهای این دو بزرگوار و تمامی پیشکسوتان ابومسلم و فوتبال خراسان نیازمندیم.

دیدگاه‌ها