کد خبر : 1719558 | 27 آبان 1399 ساعت 10:30 | 20.4K بازدید | 0 دیدگاه

تهدید به قتل ستاره اوکراین و خانواده‌اش

الکساندر زینچنکو ستاره اوکراین و منچسترسیتی می‌گوید بعد از اشتباه او در بازی مقابل آلمان، خودش و خانواده‌اش با تهدید مرگ مواجه شده اند.

تهدید به قتل ستاره اوکراین و خانواده‌اش

به گزارش "ورزش سه"، الکساندر زینچنکو ستاره منچسترسیتی و ملی‌پوش اوکراینی می‌گوید بعد از اشتباهی که در دیدار آلمان- اوکراین داشته و منجر به دریافت گل توسط اوکراین شده است، خودش و خانواده اش با تهدید به قتل مواجه شده اند.

 

1544396

 

زینچنکو در بازی آلمان و اوکراین که روز شنبه انجام شد با انجام یک اشتباه توپ را در مقابل لئون گورتزکا از دست داد تا لروی سانه بازیکن آلمان دروازه تیمش را باز کند. تا آن لحظه اوکراین 1-0 از آلمان جلو بود ولی این گل سانه که روی اشتباه زینچنکو به ثمر رسید روند را به سود آلمان تغییر داد تا اوکراین 3-1 شکست خورده و امیدهایش برای حذف نشدن از گروه بسیار کمرنگ شود.

 

1544398

 

زینچنکو اما در اینستاگرام مدعی شد به دلیل این اشتباه با تهدید مرگ روبرو شده. او در این باره گفت: " بعد از خواندن همه لجن پراکنی‌هایی که بعد از بازی با آلمان علیه من و خانواده ام انجام شده به این نتیجه رسیدم که در چه دنیای بدی زندگی می کنیم و چه مردمانی هستیم. متاسفانه یا خوشبختانه سطح انتظار از یک فوتبالیست به حدی رسیده که کسی حق ندارد در زمین فوتبال اشتباه بکند".

 

ستاره اوکراینی منچسترسیتی در ادامه گفت: " تکرار می کنم به خاطر از دست دادن توپ در زمین فوتبال من و خانواده ام به مرگ تهدید شده ایم".

 

 

دیدگاه‌ها