کد خبر : 1719564 | 27 آبان 1399 ساعت 11:15 | 30.6K بازدید | 2 دیدگاه

گزارش ویژه

پنج ستاره‌ای که با قلمشان هم دریبل زدند(عکس)

در دنیایی به این بزرگی همه چیز امکان پذیراست. بعضی متفکر و بعضی اهل تناسب اندام و ورزش. فوتبال اما در آسیا، اروپا، آمریکا و آفریقا متفاوت تعریف می شود و برای هر کدام یک معنی و ارزش دارد.

پنج ستاره‌ای که با  قلمشان هم دریبل زدند(عکس)

ورزشی که برای بازی کنندگان آن شهرت، افتخار و حمایت طرفداران به ارمغان می آورد و به دنبال آن پای آنها به عرصه های دیگری همچون بازیگری یا خوانندگی هم باز می شود. پس عجیب نیست اگر از علاقه این فوتبالیست ها به دنیای نویسندگی بشنویم. اگر یک طرفدار پرپا قرص فوتبال باشید حتما لیستی از این اسامی در ذهن شما نقش بسته است. 


از آنجایی که نویسنده کتاب های این ستارگان فوتبال را نخوانده پس نمی توانیم نقدی بر آن بنویسیم اما خود شما می توانید با جست و جوی این کتابها و نقدها و امتیازهایی که خوانندگان به پای اثر گذاشته اند از اعتبار این کتابها با خبر شوید. 

1544412
در اینجا به پنج ستاره فوتبال می پردازیم که نویسندگی شان هم به خوبی فوتبالشان است:
 
فرانچسکو توتی: 


توتی از جمله انسان هایی بود که خوب توانست تهدید ها، تمسخر و نفرت های اطراف خودش را به فرصت تبدیل کند و با نوشتن در مورد آنها دست به خلق کتابی موثر بزند که سود حاصل از آن هم به خیریه رسید. کتاب های او  بیشتر در ایتالیا ارائه شده و طرفدارهای بسیار دارد. 


سایر کتابهای مطرحش کتابی در مورد گردشگری در رم و کتابی در مورد زندگی شخصی خودش است که به تازگی منتشر شده است.

1544422


استیو بروس:


استیون راجر بروس بازیکن سابق و سرمربی فوتبال اهل انگلستان و در حال حاضر سرمربی نیوکاسل یونایتد است.اولین کتاب بروس کتابی در مورد زندگی شخصی خودش بود که در آن اشارات بسیاری به حال و هوا و اتفاقات و گفت و گوهای همبازی هایش در رختکن و محل تمرین شده است. بروس بعد از آن سه گانه ای را نوشت که با اقبال عمومی روبرو شد.

1544425
 
فرانک لمپارد: 


لمپارد  فوتبالیستی است که از بهترین نویسندگان برای کودکان شد .مجموعه 16 جلدی او برای کودکان معروف ترین اثر اوست. موضوع کتابهای وی در مورد پسربچه ای است که با فوتبالش دست به ماجراجویی های عجیب می زند.

1544424


دیوید آیک: 


دیوید شاید جز بهترین بازیکن های زمین فوتبال نباشد ولی از بهترین بازیکن هاست که نویسنده خوبی شد. دیوید همچنین مفسر و گزارشگر ورزشی نیز هست. آیک نظریه های جنجالی و عجیبی نیز در حوزه انسان و جهان شناسی دارد. نگاهی به عناوین کتاب هایش به شما این ایده را می دهد که چرا وی را یک تئوریسین جنجالی توطئه می دانند.

1544423


پپه مل: 


پپه مل یکی دیگر از بازیکنان برجسته ای‌ست که مدتهاست مورد توجه مخاطبانش قرار گرفته. او بازیکن و سرمربی فوتبال اهل اسپانیا است.
و در باشگاه های گرانادا، ختافه، باشگاه فوتبال رئال مادرید سی، باشگاه فوتبال اوساسونا، رئال بتیس و رئال مادرید کاستیا بازی کرده. مل از نویسندگان مطرح فوتبالی است که اقدام به نوشتن رمانی رمزآلود بر اساس شخصیتی با نام  "ورونیکا " کرد. از دیگر آثار او می توان به "دروغگو" و "راه به زندگی پس از مرگ" اشاره کرد.

1544421
حال  اگر شما هم دنبال انگیزه ای می گشتید که نویسندگی را شروع کنید می توانید از این ستارگان  فوتبال الهام بگیرید و از همین امروز دست به کار شوید. 


شاید کارتان خیلی خوب از آب در نیاید یا خواننده ای برای کتابتان پیدا نکنید؛ ولی در عوض دست به کاری زدید که شما را سر ذوق می آورد و باعث لذت  شده است. شما می توانید!

سبحان ضرغامی

برگرفته از وب سایت Best Essay Writing Service

دیدگاه‌ها