کد خبر : 1719587 | 27 آبان 1399 ساعت 13:00 | 13.2K بازدید | 0 دیدگاه

دربی‌ای که خیلی زود داغ شد؛ 

هتل هیلان محل مناقشه میزبان و میهمان!

دیدار دو تیم صنعتی مس رفسنجان و گل‌گهرسیرجان در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر خیلی زودتر از حد انتظار داغ و هیجانی شده است.

هتل هیلان محل مناقشه میزبان و میهمان!

به گزارش "ورزش سه"، اگرچه این یک دربی نیست، اما نزدیکی محل اقامت این دو تیم فوتبال به یکدیگر و فاصله صعود آنها از دسته پایین‌تر به لیگ برتر در فاصله یکسال، شرایط ویژه‌ای برای این مسابقه به وجود آورده است؛ مسابقه‌ای که قرار است روز جمعه در ورزشگاه شهدای مس رفسنجان برگزار شود.


مس رفسنجان در حالی به عنوان صدرنشین قاطع به لیگ برتر صعود کرده، که پروژه توسعه فوتبال در این شهر مدتی است کلید خورده و آنها اگرچه در فصل گذشته در ورزشگاه قدیمی این شهر و روی چمن مصنوعی به میدان رفتند و به لیگ برتر صعود کردند، اما عملیات اجرایی یک ورزشگاه زیبا و نوساز در حوالی ورزشگاه قدیمی آغاز شده و قصد بر این است که این مجموعه بتواند آن ورزشگاه را به چرخه رقابت های لیگ بیاورد.


تا آن زمان مسابقات مس رفسنجان روی زمین چمن مصنوعی ورزشگاه قدیمی برگزار می‌شود و آنها اولین میزبانی خود را مقابل گل‌گهر انجام خواهند داد؛ تیمی که با مس رفسنجان حالت قوم و خویشی، دوستی و مودت ویژه دارد.

 

1543942


برگزاری این مسابقه در رفسنجان به جز چمن مصنوعی حساسیت‌های دیگری هم در پی دارد و آن موضوع محل اقامت تیم گل‌گهر است؛ رفسنجان یک هتل مناسب و چهار ستاره دارد، که خود تیم مس رفسنجان در آن اقامت دارد و اقامت‌گاه‌های دیگر شاید برای حضور تیم متمولی مثل گل‌گهر چندان دل‌چسب نباشد. اگرچه در این زمینه رایزنی‌های صورت گرفته و ممکن است هتل هیلان به گل‌گهر داده شود، اما به هر حال با توجه به شرایط میزبانی مس رفسنجان راضی به این کار نیستند و در دفاع از خود شرایط اقامت در شهرهایی مثل مسجدسلیمان یا جم یا جاهای دیگر را مثال می‌زنند؛ کمااینکه در مورد چمن مصنوعی در حال حاضر نساجی دو فصل است که در این شرایط در لیگ برتر به دیدار حریفان می‌رود.


در هر صورت با توجه به رفاقت بین دو کادر فنی، قضیه حضور گل‌گهری‌ها در رفسنجان احتمالا به خوبی و خوشی پایان خواهد پذیرفت؛ اما شاید سایر تیم‌ها برای حضور در رفسنجان در کرمان اقامت کنند و برای بازی به این شهر سفر کنند؛ شاید هم حضور در اقامتگاه دیگر این شهر برای بسیاری از تیم‌‎های لیگ برتری نرمال باشد.

دیدگاه‌ها