کد خبر : 1719601 | 27 آبان 1399 ساعت 13:40 | 56.2K بازدید | 0 دیدگاه

پیام استرا و رمزگشایی از سفر سعادتمند به ایتالیا (عکس)

یکی از مسائلی که پیرامون حواشی به وجود آمده در استقلال مطرح شد، بحث دیدار سعادتمند و استراماچونی بود.

پیام استرا و رمزگشایی از سفر سعادتمند به ایتالیا (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته و در برنامه فوتبال برتر، اسماعیل خلیل زاده رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال حضور پیدا کرد و در مورد مسائل مختلف این باشگاه، حواشی های گذشته و مسائل مربوط به زمان مدیریت احمد سعادتمند پرداخت که موجب شد مدیرعامل برکنار شده آبی ها روی خط این برنامه بیاید.


در لابلای صحبت های مطرح شده میان خلیل زاده و سعادتمند، به سفر مدیرعامل برکنار شده استقلال به ایتالیا اشاره شد و در حالی که سعادتمند مدعی بود شخصا با استراماچونی دیدار کرده است، خلیل زاده منکر این قضیه شد و اعلام کرد از سوی نزدیکان سعادتمند شنیده است که او موفق به دیدار حضوری با استراماچونی نشده است.


خلیل زاده در خصوص سفر سعادتمند به ایتالیا عنوان کرد: اصلا قرار نبود سعادتمند برای مذاکره با استراماچونی راهی ایتالیا شود. من یک روز به باشگاه رفتم که گفتند قرار است مدیرعامل برای کسر قرارداد استراماچونی راهی ایتالیا شود. او اعلام کرد من ارتباطی گرفته ام و می خواهم برای کسر قرارداد  به ایتالیا بروم، چون بندی وجود دارد که اگر این پول را پرداخت نکنیم باید 2 میلیون یورو در عرض یک هفته به این مربی بدهیم.


وی تاکید کرد: من همان زمان مخالفت کردم و گفتم این سفر حاشیه ساز می شود. بعد از مدتی او به ایتالیا رفت و این سفر مشکل ساز شد. من بعدا از سعادتمند در دفتر شخصی ام سوال کردم آیا شما استراماچونی را دیدی که گفت من او را یکبار دیدم آن هم بدون واسطه اما تا جایی که من از مشاورانش شنیدم او دیداری با استراماچونی نداشت. سفر به ایتالیا باعث از دست رفتن جام قهرمانی و این شد که ما بیگناه توهین بشنویم.

 

1544480


وی  با بیان اینکه آمادگی هر گونه مناظره با سعادتمند را دارد تصریح کرد: شبی که به تراکتور باختیم سعادتمند بیانه ای صادر کرد که در حال مذاکره با استراماچونی است تا او برگردد، وی سپس بعد از این موضوع نزد وزیر رفت. آقای سلطانی فر هم در همان جلسه از سعادتمند پرسید چرا چنین بیانیه ای صادر کردی که او گفت می خواهم هوادار را ساکت کنم!


پس از این صحبت ها بود که سعادتمند ضمن تکذیب گفته های خلیل زاده، اعلام کرد که به صورت حضوری با استراماچونی دیدار کرده و در این زمینه اسنادی هم در دست دارد. پس از این بود که سعادتمند تصویری از چت خود با استراماچونی را در صفحه شخصی اش منتشر کرد و مدعی شد که با سرمربی سابق آبی پوشان دیدار کرده است.


در چتی که سعادتمند منتشر کرده است، او به سرمربی ایتالیایی گفته است که بخاطر 30 میلیون هوادار و در شرایط بحران کرونا به ایتالیا آمده است استراماچونی نیز پاسخ داده است که امیدوار است یک روزی سعادتمند را ببیند. چنانچه صحبت های سعادتمند درست بوده باشد و استراماچونی را شخصا دیدار کرده باشد، نیازی به ارسال این پیام نبود که استرا برای دیدن مدیرعامل برکنار شده آبی ها ابراز امیدواری کند.


این قسمت از پیام استراماچونی اینگونه به مخاطب القا می کند که سعادتمند با سرمربی سابق استقلال دیداری نداشته و احتمالا تنها از طریق واسطه ها، با او وارد مذاکره شده است. به هر حال باید منتظر ماند و دید واکنش سعادتمند در این خصوص چه خواهد بود و یا عکسی از این دیدار با استراماچونی دارد یا خیر.


نکته پیام  استراماچونى  اینجاست . سعادتمند گفته :من وسط این پاندمیک و به عشق ٣٠ میلیون هوادار کیلومترها آمده‌ام و استراماچونى  جواب داده:برای من افتخاری است،امیدوارم یک روز شما را ببینم .

دیدگاه‌ها