کد خبر : 1719602 | 27 آبان 1399 ساعت 13:46 | 14K بازدید | 0 دیدگاه

کی‌روش: این VAR نیست، وبا است

کارلوس کی‌روش سرمربی کلمبیا برای توصیف خطای VAR در جریان شکست 3-0 تیمش مقابل اروگوئه، آن را به بیماری‌ای مثل کووید تشبیه کرد.

کی‌روش: این VAR نیست، وبا است

به گزارش "ورزش سه"، انتقادهای کارلوس کی‌روش سرمربی کلمبیا از اشتباه داوری و VAR در جریان شکست 3-0 تیم ملی این کشور مقابل اروگوئه ادامه دارد. کی‌روش می‌گوید او و تیمش به جای VAR با بیماری‌ای شبیه کووید که از آن به COVAR یاد کرد سر و کار دارند. بیماری‌ای که به قول کی‌روش هیچکس قادر به درک آن نیست.

 

1543670

 

همانطور که انتظار می‌رفت شکست 3-0 مقابل کلمبیا اتفاقی نبود که برای کلمبیایی ها و مربی شان کارلوس کی‌روش به سادگی قابل هضم باشد.

 

کی‌روش با تشبیه VAR به بیماری کرونا که نام علمی آن کووید19 است از کمک داور ویدیویی به عنوان کووار یاد کرد و گفت: " ما با یک بیماری مواجه هستیم. بیماری COVAR که هیچکس درکش نمی‌کند. وقتی داور چهار متر با صحنه فاصله دارد و برای ما پنالتی نمی گیرد این جنایت است".

 

کی‌روش می‌گوید زمانی که تیمش 1-0 از اروگوئه عقب بود داور یا VAR باید خطا روی بازیکن کلمبیا در محوطه جریمه اروگوئه را پنالتی می‌گرفت و این پنالتی می‌توانست جریان بازی را به نفع تیمش عوض کرده و نتیجه دیگری رقم بزند.

 

کی روش در ادامه صحبتهای خود گفت: " داور باید به فدراسیون ما توضیح بدهد که چرا پنالتی ای که برای همه دنیا واضح بود را برای ما نگرفت".

 

 

دیدگاه‌ها