کد خبر : 1719604 | 27 آبان 1399 ساعت 14:17 | 81.9K بازدید | 6 دیدگاه

سعادتمند: باید مجسمه نادری را بسازند!

مدیرعامل سابق استقلال مدعی است رقم قرارداد محمد نادری بیشتر از مبلغی است که مدیران این تیم ادعا کرده اند.

سعادتمند: باید مجسمه نادری را بسازند!

به گزارش "ورزش سه"، ماجرای مناظره شب گذشته احمد سعادتمند و اسماعیل خلیل زاده تمامی ندارد و اکنون مدیرعامل برکنار شده آبی پوشان در گفتگو با یکی از خبرگزاری ها با طعنه به مدیران فعلی این تیم اعلام کرده است اگر صحبت های آنها پیرامون مبلغ جذب محمد نادری درست باشد، آنها باید مجسمه این بازیکن را بسازند.


داستان از این قرار است که سعادتمند چندی پیش مدعی شد که مبلغی که مدیران استقلال با نادری بسته اند، بیشتر از مبلغ تمامی بازیکنانی است که او جذب کرده یا موفق به تمدید قرارداد آنها شده است. سعادتمند حتی با کنایه به اعضای هیئت مدیره استقلال، اعلام کرد آنها برای جذب نادری تا قزوین رفته اند.


سعادتمند در گفتگو با ایسنا ضمن نمایشی خواندن داستان اصلاح قراردادها، اعلام کرد بیشترین مبلغ پرداختی این باشگاه به بازیکنانش، 5.5 میلیارد بوده است. او گفت: «این یک نمایش است که می‌خواهند بگویند قراردادها رقمش زیاد است و ما باید آن را کم کنیم. خواهش من این است دوستان درباره قرارداد نادری توضیح بدهند. هر قراردادی را که می‌گویند نجومی است، کنار قرارداد نادری بگذارند. بالاترین قراردادی که من منعقد کردم، ۵.۵ میلیارد تومان بوده است و آن هم برای بازیکن ملی پوش در نظر گرفته شده است. قرار است برای نادری ۲۰۰ هزار دلار به باشگاه بلژیکی پرداخت شود که نزدیک ۶ میلیارد تومان می‌شود. قرار است این پول را خود نادری بدهد؟»


سعادتمند در ادامه اعلام کرد که اگر صحبت های هیئت مدیره این تیم در مورد محمد نادری درست باشد، باید مجسمه این بازیکن را بسازند چرا که بنا بر صحبت های مدیران استقلال، این بازیکن به صورت رایگان برای این تیم بازی می کند.


سعادتمند گفت: «واقعا باید به محمد نادری درود فرستاد و مجمسه‌اش را در میدان انقلاب تهران نصب کرد. اگر واقعا اینطوری باشد و بازیکن یک سال در یک تیم حضور داشته باشد در حالی که ممکن است مصدوم شود و رباط صلیبی پاره کند و ۶ میلیارد هم از جیب خودش بدهد، واقعا اتفاق بسیار جالبی است. ما قبل از انقلاب هم چنین بازیکنی نداشتیم و اگر این روند وجود داشته باشد، برویم چند بازیکن دیگر مثل نادری بگیریم و تیم را رایگان ببندیم.»


به هر حال جنجال و دعوای لفظی میان سعادتمند و مدیران فعلی استقلال پایانی ندارد و در حالی که شاگردان محمود فکری پس از 4 سال توانستند لیگ را با پیروزی شروع کنند، طرح چنین صحبت هایی جز به حاشیه بردن استقلال و تأثیر منفی بر روی روند نتیجه گیری این تیم، تأثیر دیگری ندارد.

دیدگاه‌ها