کد خبر : 1719619 | 27 آبان 1399 ساعت 14:15 | 9.6K بازدید | 1 دیدگاه

گزارش لوپاریزین:

اولویت پی اس جی نیمار و امباپه است نه راموس

نشریه نزدیک به باشگاه پاری سن ژرمن نیز خبر روز گذشته آاس را تکذیب کرد.

اولویت پی اس جی نیمار و امباپه است نه راموس

به گزارش "ورزش سه"، مشخص نیست که بالاخره بین رئال مادرید و سرخیو راموس بر سر تمدید قرارداد توافق خواهد شد یا خیر و همچنان احتمال جدایی کاپیتان وجود دارد.

سرخیو راموس از 4 ژانویه آزاد است تا با باشگاه های مدنظرش وارد مذاکره شود. هنوز پیشرفتی در مذاکرات تمدید او با رئال حاصل نشده و هر احتمالی در مورد او را می توان متصور بود.

 

 

1544263

 

 

دیروز نشریه آاس خبر از علاقه پاری سن ژرمن برای جذب کاپیتان رئال مادرید داد. باشگاه متمول پاریسی از 4 ژانویه مذاکراتش با راموس را شروع خواهد کرد و به وی پیشنهادی 3 ساله با دستمزد 20 میلیون یوروی خالص ارائه خواهد داد که رد نکردنی به نظر نمی رسد.

 

ابتدا نشریه اکیپ این خبر را تکذیب کرد و امروز نیز لوپاریزین نشریه نزدیک به باشگاه پاریسی گزارشی منتشر کرد مبنی بر اینکه ضرر اقتصادی 120 میلیون یورویی فصل گذشته که احتمال می رود امسال نیز تکرار شود، به پی اس جی توانایی نزدیک شدن به راموس را نخواهد داد.

 

 

1521738

 

 

پی اس جی توان پرداخت 60 میلیون یورو دستمزد به علاوه مالیات به راموس را ندارد و ترجیح می دهد تمام قدرتش را برای تمدید قرارداد با نیمار، کیلیان امباپه و دیگر ستاره هایش معطوف کند.

شاید اگر پاندمی کرونا رخ نداده بود، پی اس جی گزینه نخست برای جذب راموس محسوب می شد ولی برای تابستان بعد، شانس این انتقال نزدیک به صفر است.

دیدگاه‌ها