کد خبر : 1719961 | 29 آبان 1399 ساعت 11:20 | 19.8K بازدید | 0 دیدگاه

درخواست کلوپ از لیورپول: امباپه را جذب کنید

روزنامه اسپانیایی اسپورت مدعی است یورگن کلوپ سرمربی لیورپول به باشگاه اعلام کرده می خواهد فصل آینده کیلیان امباپه ستاره فرانسوی را در تیمش داشته باشد.

درخواست کلوپ از لیورپول: امباپه را جذب کنید

به گزارش "ورزش سه"، بر اساس اعلام روزنامه اسپانیایی اسپورت، یورگن کلوپ سرمربی لیورپول علاقه زیادی به جذب کیلیان امباپه دارد و به مدیریت باشگاه لیورپول اعلام کرده که همه تلاش خود را برای به خدمت گرفتن ستاره فرانسوی در تابستان آتی به کار ببندند.

 

1544954

 

امباپه ماه مه گذشته در یک مصاحبه اعلام کرد که ممکن است پاریس را ترک کند و از همان زمان شایعاتی درباره احتمال پیوستن او به لیورپول مطرح شده است. حالا روزنامه اسپورت در گزارشی مدعی شد یورگن کلوپ به شدت مشتاق در اختیار داشتن امباپه است. بزرگترین رقیب کلوپ و لیورپول اما باشگاه رئال مادرید است.

 

یورگن کلوپ در این مدت از صحبت کردن درباره امباپه طفره نرفته و به سوالات خبرنگاران درباره او پاسخ داده است. هر چند کلوپ اخیراً سعی کرد این سیگنال را ارسال کند که انتقال ستاره فرانسوی به مرسی‌ساید دشوار خواد بود. کلوپ در پاسخ به سوال خبرنگاری که از او درباره امباپه پرسیده بود گفت: " راستش چیزی نداریم در این باره بگوییم ولی خرید بازیکنی در این سطح بسیار دشوار خواهد بود".

 

کلوپ در مصاحبه دیگری سعی کرد احتمال انتقال امباپه به لیورپول را کم نشان دهد و گفت: " از نظر ورزشی شکی نیست که هر تیمی به دنبال جذب او است. یک بازیکن بی‌نظیر. ولی مساله پول هم هست. از نظر مالی ما شانسی نداریم. متاسفم که داستان‌تان خراب شد".

 

1544955

 

اما اسپورت به این اشاره می‌کند که امباپه هم به لیورپول و به خصوص به یورگن کلوپ علاقه مند است. او اخیراً با روزنامه انگلیسی میرر گفته بود: " لیورپول امسال در لیگ برتر یک ماشین بی نظیر بوده. آنها کاری می‌کنند که پیروزی ساده به نظر برسد درحالیکه اصلاً اینطور نیست. چنین تیم بی رحمی شدن نشانه تلاش بازیکنان و البته حضور یک مربی خیلی خوب است".

 

 

 

 

دیدگاه‌ها