کد خبر : 1719621 | 27 آبان 1399 ساعت 14:40 | 21.8K بازدید | 0 دیدگاه

پدری گونزالس:

بازی کنار مسی پاداشی است که زندگی به من داده

پدری گونزالس از اینکه تست کرونای لوئیس سوارز مثبت شده ناراحت است و البته بازی و تمرین کنار مسی را نعمت می داند.

بازی کنار مسی پاداشی است که زندگی به من داده

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته بود که اعلام شد لوئیس سوارز که از اردوی تیم ملی اروگوئه حضور دارد به ویروس کرونا مبتلا شده و به قرنطینه رفته است. به این ترتیب شانس حضور او در بازی شنبه مقابل بارسا عملا از بین رفت. سوارز انگیزه بالایی برای مقابله با تیم سابقش داشت اما برای این مهم باید تا بازی برگشت در نوکمپ صبر کند.

 

 

1544482

 

 

پدری گونزالس پدیده 17 ساله بارسا از غیبت سوارز خوشحال نیست. او به کادنا سر گفت:« مثبت شدن تست کرونای لوئیس سوارز خبر بدی بود. من از اینکه او برابر ما غایب است، خوشحال نیستم. چنین دیداری محل حضور بهترین هاست و دوست داشتم سوارز برابر ما بازی می کرد.»

 

 

1544176

 

 

تمرین کنار مسی:« از تماشای حرکات مسی سیر نمی شوم و به آن عادت هم نخواهم کرد چون او همیشه چیزهای جدیدی برای رو کردن دارد. تمرین و بازی کنار مسی یک کلاس درس فوق العاده درخشان است. زمانی مسی را از تلویزیون تماشا می کردم یا در پلی استیشن ولی حالا هم تیمی او هستم که برایم هنوز باورنکردنی است. بازی کنار مسی پاداشی است که زندگی به من داده است.»

 

بازی در ال کلاسیکو:« دو روز مانده به بازی با رئال متوجه شدم در ترکیب ثابت خواهم بود و به خودم گفتم، واقعا انگار دارد همه چیز جدی تر می شود.»

 

 

1544484

 

 

رختکن بارسا:« در تیم با ترینکائو راحت تر از بقیه هستم چون همزمان به بارسا ملحق شدیم و خیلی زود نیز اخت گرفتیم. در تمرینات پیش فصل کار را باهم شروع کردیم و البته با آنسو فاتی نیز صمیمی هستم. امیدوارم مصدومیت او هرچه زودتر بهبود پیدا کند.»

 

دیدگاه‌ها