کد خبر : 1719635 | 27 آبان 1399 ساعت 16:15 | 10.6K بازدید | 0 دیدگاه

ابتلای مدافع اینتر به کرونا و غیبت احتمالی برابر رئال

الکساندر کولاروف جدیدترین قربانی ویروس کرونا در باشگاه اینتر است.

ابتلای مدافع اینتر به کرونا و غیبت احتمالی برابر رئال

به گزارش "ورزش سه"، الکساندر کولاروف هم به لیست کرونایی‌های تیم فوتبال اینتر اضافه شد. این مدافع صربستانی با مثبت اعلام شدن تست کرونایش حالا باید طبق پروتکل‌های بهداشتی دوره قرنطینه خانگی را سپری کند. در حال حاضر مارسلو بروزوویچ هم درگیر بیماری کووید-19 است.

 

 

1544531

 

 

کولاروف 34 ساله تابستان اخیر با جدایی از رم با قراردادی یک ساله با قابلیت تمدید برای یک سال دیگر به اینتر پیوست. مدافع پیشین منچسترسیتی این فصل در 6 بازی از رقابت‌های مختلف برای اینتر به میدان رفته است.

بر اساس اعلام شبکه تلویزیونی اسکای اسپورتس ایتالیا، روبرتو گالیاردینی هافبک اینتر هم که پیش از این به ویروس کرونا مبتلا شده بود، جواب تازه‌ترین تستش منفی شده و به این ترتیب می‌تواند نراتزوری را همراهی کند.

 

 

1544530

 

 

 اینتری‌ها به شدت از مصدومیت بازیکنان‌شان در اردوهای ملی خسته  شده‌ بودند و حتی به فدراسیون فوتبال صربستان فشار می‌آوردند که به هیچ وجه کولاروف نباید در دیدار مقابل اسکاتلند به میدان برود. نکته جالب اینجاست کولاروف نه تنها در بازی 5 روز پیش مقابل اسکاتلند که حتی در بازی بعد از آن مقابل مجارستان هم به میدان نرفت اما حالا که به شهر میلان برگشته، به کرونا مبتلا شده است.

کولاروف البته اولین کرونایی تیم اینتر نیست و این باشگاه در چند وقت اخیر شاهد ابتلای بازیکنانی چون میلان اشکرینیار، باستونی، رادو،‌ راجا ناینگولان، اشلی یانگ و روبرتو گالیاردینی بوده است. کولاروف احتمالا بازی مقابل رئال مادرید که هفته آینده برگزار می‌شود را از دست خواهد داد.

دیدگاه‌ها