کد خبر : 1719640 | 27 آبان 1399 ساعت 16:45 | 18.1K بازدید | 0 دیدگاه

حسام میدو:

صلاح بزرگتر از مصر است، همه از او می ترسند

ستاره سابق تیم ملی مصر به محمد صلاح حمله کرد و ابتلای او به کرونا را نتیجه قصور او از پروتکل ها دانست.

صلاح بزرگتر از مصر است، همه از او می ترسند

به گزارش "ورزش سه"، محمد صلاح دیگر بازیکن دنیای فوتبال بود که از شر ویروس کرونا در امان نماند و پس از سفری که به کشورش داشت، به این ویروس مبتلا شد. ابتلا شدن صلاح باعث بروز اخبار و شایعات زیادی پیرامون این بازیکن شد.

او در مراسم ازدواج برادر خود شرکت کرده بود و این اتفاق عامل ابتلای او به کرونا بوده است. پس از انجام تست‌های اولیه و اعلام کرونایی شدن صلاح، فدراسیون فوتبال مصر ابتلا این خبر را تایید کرد اما سپس با صدور پیامی ابتلای دو بازیکن ملی‌پوش را اعلام و خبر ابتلای محمد صلاح را در اتفاقی عجیب تکذیب کرد!

 

 

1543600

 

 

بیانیه‌ای که با نقد بسیاری از کارشناسان فوتبال مواجه شد. گویا محمد صلاح پس از مثبت شدن تست اولیه خود، بار دیگر نیز برای اطمینان از ابتلا به کرونا، تست داده که بازهم مثبت بوده است و حالا این ستاره لیورپول در هتل روزهای قرنطینه خود را می‌گذراند.

 

 

حسام میدو ستاره سابق فوتبال مصر و باشگاه آژاکس و تاتنهام معتقد است که مقصر اصلی این اتفاق محمد صلاح است که در مراسم ازدواج برادرش در قاهره شرکت کرده و فاصله اجتماعی را نیز رعایت نکرد.

 

 

1544536

 

 

او به تلویزیون النهار گفت:« می‌دانم که شاید با گفتن این نظرات مورد حمله قرار بگیرم اما واقعیت همین است. صلاح با حضور در مراسم ازدواج برادرش پیش از دیدار تیم ملی مصر اشتباه بزرگی مرتکب شد. او قصور بسیاری را در زمینه پیشگیری از ویروس کرونا نشان داد و نتیجه نیز ابتلای او به این ویروس بود.»

 

میدو ادامه داد:« قصور صلاح باعث شد که تیم ملی مصر بازیکن مهمی را از دست بدهد و همچنین سلامت هم تیمی‌هایش را به خطر انداخت. او نباید در آن زمان در مراسم عروسی برادرش شرکت می‌کرد. این عروسی شامل حدود 800 نفر بود و نیمی از آنها صلاح را در آغوش گرفته و بوسیدند. نکته دیگر سکوت کسانی است که مسئول این قصور بودند و این یعنی او بزرگتر از تیم ملی است و همه از او و هوادارانش می‌ترسند.»

دیدگاه‌ها