کد خبر : 1718977 | 23 آبان 1399 ساعت 19:20 | 91K بازدید | 1 دیدگاه

در مراسم ازدواج برادر اتفاق افتاد:

محمد صلاح در رقص کرونا(عکس)

فدراسیون فوتبال مصر اعلام کرد تست کرونای محمد صلاح ستاره لیورپول مثبت بوده است. گفته می‌شود صلاح با شرکت در عروسی برادرش به این ویروس مبتلا شده است.

محمد صلاح در رقص کرونا(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، فدراسیون فوتبال مصر رسماً اعلام کرد که نتیجه تست کووید19 محمد صلاح ستاره تیم ملی این کشور و باشگاه لیورپول مثبت بوده است. بر اساس اعلام این فدراسیون، صلاح علائم بیماری را نشان نمی‌دهد و تست سایر بازیکنان تیم ملی مصر منفی بوده است.

 

در ادامه بیانیه فدراسیون فوتبال مصر در این باره آمده:" محمد صلاح ستاره ملی پوش ما از طرف پزشک تیم ملی دکتر محمد ابوعلا بر اساس پروتکلهای بینن المللی تحت مراقبت قرار دارد. وضعیت او به صورت دائمی به باشگاهش لیورپول هم اطلاع رسانی می شود. صلاح در یک اتاق قرنطینه شده و همه تماسهای او با بیرون قطع شده است. صلاح در ساعات آینده تحت بررسیهای بیشتر قرار می گیرد".  

 

1543615

 

 

1543595

 

1543596

گفته می شود صلاح با شرکت در جشن عروسی برادرش به ویروس کرونا مبتلا شده است.

 

تیم ملی مصر فردا شنبه باید در مرحله مقدماتی لیگ ملت‌های آفریقا به مصاف توگو برود. دیدار برگشت دو تیم هم طبق برنامه روز سه شنبه برگزار خواهد شد.

 

از سوی دیگر فدراسیون فوتبال مصر در توییتی اعلام کرد از بازیکنان تیم ملی مصر و توگو در مجموع تست کرونای سه بازیکن مثبت بوده است. به جز محمد صلاح اشاره ای به هویت دو بازیکن دیگر نشده است.

 

1543617

 

احمد شبیر روزنامه نگار مصری هم با انشتار یک توییت اعلام کرد که تست کرونای سه بازیکن مثبت بوده که یکی از آنها محمد صلاح و دو بازیکن دیگر از تیم ملی توگو بوده اند. بر اساس گزارش احمد شبیر، تست دوم به زودی از این بازیکنها گرفته خواهد شد و همه منتظر نتایج این تست دوم هستند.

 

1543616

 

از این گذشته برخی رسانه‌ها مدعی شدند که محمد صلاح پیش از پیوستن به اردوی تیم ملی مصر با عدم رعایت پروتکل‌های کرونایی در جشن عروسی برادرش در این کشور شرکت کرده و احتمالاً در این مراسم به ویروس کرونا مبتلا شده است.

 

 

1543597

 

1543599

1543594

 

1543598

محمد صلاح در کنار برادرش نصر که در جشن عروسی او شرکت کرده بود

 

خبر از دست دادن محمد صلاح حتی اگر او همچنان علائم بیماری را نشان ندهد و تنها نیاز به دوره قرنطینه داشته باشد برای لیورپول و یورگن کلوپ در شرایط فعلی بدترین خبر ممکن است. مرسی سایدی ها این روزها با بحران مصدومیت بازیکنان شان مواجه هستند. لیورپول از زمانی که ویرژیل فن دایک را به دلیل تکل جنجالی جردن پیکفورد تا پایان فصل از دست داد و چند روز بعد جو گومز جانشین او هم برای مدتی قابل توجه مصدوم شد حالا نه تنها در مرکز خط دفاعی با بحران بزرگ روبرو شده بلکه در سایر خطوط هم با لشکری از بازیکنان مصدوم روبرو است. در این شرایط است که از دست دادن ستاره ای مهم مثل صلاح می تواند لیورپول را تا آستانه توقف کامل نقشه های کلوپ پیش ببرد.

 

دیدگاه‌ها