کد خبر : 1719657 | 27 آبان 1399 ساعت 17:38 | 18.4K بازدید | 2 دیدگاه

در آستانه بازی با پیکان

بحران در آبادان؛ پنجره صنعت نفت بسته ماند

در فاصله ساعاتی مانده به دیدار دو تیم صنعت نفت آبادان و پیکان، این باشگاه موفق به باز کردن پنجره نقل و انتقالاتی خود نشد.

بحران در آبادان؛ پنجره صنعت نفت بسته ماند

به گزارش "ورزش سه"، صنعت نفت در شرایطی امروز به مصاف پیکان در استادیوم تختی آبادان رفت که تلاش مدیران این تیم برای باز کردن پنجره نقل و انتقالاتی بی نتیجه ماند و سیروس پورموسوی قادر نخواهد بود از نفرات تازه وارد تیمش در این بازی سود ببرد.

 

سیروس پورموسوی که در شرایطی هدایت نفت آبادان را برعهده گرفته بود که این تیم بعد از پایان فصل 11 بازیکن اصلی و تاثیرگذار فصل گذشته‌اش را از دست داده بود، امیدوار بود با جذب نفرات جدید بتواند این خلا را جبران کند. 

 

عیسی آل کثیر، رضا جبیره، مصطفی احمدی، محمد دریس، محمد قریشی، میلاد جهانی، مهدی مومنی، عقیل کعبی، ناصر سالاری و مسلم مجدمی از جمله نفراتی بودند که در این فصل از جمع نفت آبادان جدا شدند و راهی تیم های دیگر شده‌اند. با این حال پورموسوی امیدوار بود با جذب نفراتی چون حامد فلاح زاده، حسن بیت سعید، محمد طیبی و ... بتواند این خلا را جبران کند. با این حال در فاصله ساعاتی مانده به این بازی، با باز نشدن پنجره نقل و انتقالات این باشگاه، سرمربی نفت آبادان بازیکنان جوان و امید تیمش را به اردو فراخوانده تا از آنها برای این بازی معوقه از هفته اول سود ببرد.

 

دیدار دو تیم نفت آبادان و پیکان ساعت 16:40 امروز در وزشگاه تختی آبادان درحال برگزاری است. 

دیدگاه‌ها