کد خبر : 1719665 | 27 آبان 1399 ساعت 18:24 | 13.5K بازدید | 0 دیدگاه

بلیز ماتوئیدی:

موفقیت در بارسلونا به خود گریزمان بستگی دارد

بلیز ماتوئیدی، هافبک فرانسوی مدعی شد شرایط بالاخره به سود آنتوان گریزمان در بارسلونا خواهد شد.

موفقیت در بارسلونا به خود گریزمان بستگی دارد

به گزارش "ورزش سه"، تابستان سال 2019 بود که گریزمان بعد از کش و قوس های فراوان بالاخره به پیشنهاد بارسلونا پاسخ مثبت داده و از اتلتیکومادرید راهی این تیم شد. اما هنوز گریزمان موفق به تکرار درخشش گذشته خود در نوکمپ نشده و بلیز ماتوئیدی که هم تیمی او در تیم ملی فرانسه بوده، معتقد است این اتفاق بالاخره رخ خواهد داد.

 

1544567

 

بلیز ماتوئیدی گفت: "سازگاری با شرایط جدید به خود گریزمان بستگی دارد و این بخشی از شرایط حضور در باشگاه های بزرگ است. همه ما شرایط لیونل مسی را شناخته و می دانیم که او فضای زیادی را اشغال می کند. من می دانم که گریزمان اوضاع را بهبود بخشیده و سرانجام موقعیت خود را پیدا خواهد کرد. "

 

بلیز ماتوئیدی در مورد انتقال به MLS گفت: "تماس از طرف دیوید بکام؟ تقریبا اینگونه بود. من بکام را از زمان حضور در پاری سن ژرمن می شناختم و ارتباط به راحتی از طریق تلفن برقرار شد. در ابتدا من کمی مردد بودم، اما وقتی آنها امسال دوباره پیشنهاد دادند دیگر تردیدی نداشتم. من می خواستم از این فرصت استفاده کنم زیرا فکر می کنم در طول زندگی حرفه ای ام در اروپا کارهای زیادی انجام داده ام و حالا دیگر می خواستم چیز جدیدی کشف کنم. حالا این چالش در میامی و با توجه به سن و سال فعلی ام رقم خورد. این انتقال برای من در لحظه مناسبی رخ داد و امروز من بسیار راضی هستم."

دیدگاه‌ها