کد خبر : 1719669 | 27 آبان 1399 ساعت 18:55 | 7.5K بازدید | 1 دیدگاه

ریکانی و سومین دبل لیگ بیستم

صنعت نفت به لطف درخشش کاپیتان خود و بدون بازیکنان جدیدش، از سد پیکان گذشت.

ریکانی و سومین دبل لیگ بیستم

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین دیدار باقی مانده از هفته نخست لیگ برتر، صنعت نفت در آبادان با نتیجه 2 بر یک از سد پیکان گذشت و 3 امتیاز شیرین به دست آورد.


در این بازی ابتدا پیکانی ها با گل حجت حق وردی در دقیقه 23 از صنعت نفت پیش افتاد اما طوفان طالب ریکانی ظرف 6 دقیقه، نخستین پیروزی را برای صنعت نفت به ثبت رساند.


در این بازی و در دقیقه 76، علیرضا رضایی دروازه بان جوان پیکان با خروج اشتباه از دروازه، بر روی علی خرم آبادی که 7 دقیقه از ورودش به زمین می گذشت، مرتکب خطای پنالتی شد که ریکانی آن را به گل تبدیل کرد.


6 دقیقه بعد، ریکانی روی توپی که  خودش در میانه میدان از پیکانی ها گرفته بود، با شریعت زاده یک و دو انجام داد و پس از ورود به محوطه جریمه پیکان، با یک سر توپ مدافعین و سنگربان پیکان را گول زد و با یک بغل پای زیبا و با پای چپ، دروازه پیکان را باز کرد.


با این دو گلی که طالب ریکانی وارد دروازه پیکان کرد، او هم موفق شد سومین دبل لیگ بیستم در هفته نخست را به ثبت برساند و سه امتیاز شیرین را به حساب صنعت نفت واریز کند.


ریکانی که در لیگ نوزدهم نیز 3 گل و 2 پاس گل را برای آبادانی ها ساخته بود، لیگ بیستم را پر قدرت آغاز کرد و در نبود بازیکنان جدید صنعت نفت و با نیمکتی خالی، معجزه ای را برای شهر آبادان رقم زد.

دیدگاه‌ها