کد خبر : 1719725 | 28 آبان 1399 ساعت 01:44 | 16.5K بازدید | 1 دیدگاه

شکست عجیب یک نیمه‌ای شاگردان کی‌روش مقابل اکوادور

تیم ملی کلمبیا در ادامه رقابت‌های جام جهانی با چهار گل نیمه اول را به تیم ملی اکوادور واگذار کرد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی کلمبیا به رهبری کارلوش کی روش سرمربی سابق تیم ملی ایران از ساعتی پیش در چهارچوب رقابت‌های مقدماتی جام جهانی به مصاف تیم ملی فوتبال اکوادور رفته است، اما تا به اینجا که تنها یک‌نیمه از این دیدار را پشت سر گذاشته‌ایم شاگردان کی روش با نتیجه عجیب 4 بر 1 در مقابل اکوادور تن به شکست عجیبی داده‌اند.

 

1544661


این در شرایطی است که این تیم سه روز پیش نیز در یک دیدار خانگی با سه گل مغلوب تیم ملی اروگوئه شده بود و از همین رو پیش‌بینی می‌شد در این دیدار برای جبران آن شکست پا به میدان بگذارند اما تا به اینجا که تنها 45 دقیقه از بازی سپری‌شده این شاگردان گوستاوو آلفاروی آرژانتینی هستند که توانستند توسط آربولدا (7) منا (9) استرادا (32) آراخا (38) با 4 گل از حریف صاحب‌نام خود پیش بیفتند، در دقیقه 45 تنها خامس رودریگز کاپیتان کلمبیا بود که توانست یکی ازگل‌های اکوادور را از روی نقطه پنالتی شکست دهد.


کی روش که بسیار از نوع بازی بازیکنانش آشفته به نظر می‌رسید پس از دریافت گل چهارم 4 تعویض هم‌زمان انجام داد تا نشان دهد به‌هیچ‌وجه از عملکرد یارانش راضی به نظر نمی‌رسد.
باید دید در نیمه دوم کلمبیا می‌تواند بازگشتی تاریخی به این دیدار داشته باشد یا این  تیم ملی اکوادور  است که می‌تواند بر شمار گل‌های خودش اضافه کند.

دیدگاه‌ها