کد خبر : 1719743 | 28 آبان 1399 ساعت 10:23 | 16.7K بازدید | 2 دیدگاه

نقش باتجربه ها در این پیروزی پر رنگ بود 

پیروانی: به دنبال یک کار ماندگار در آبادان هستیم

تیم صنعت نفت آبادان در روزی که قادر به استفاده از بازیکنان جدید خود نبود! موفق شد تیم پیکان را با نتیجه دو بر یک شکست دهد که این یک شروع خوب برای تیم صنعت نفت بود.

پیروانی: به دنبال یک کار ماندگار در آبادان هستیم 

به گزارش "ورزش سه"، به همین بهانه دقایق کوتاهی با امیر حسین پیروانی سرمربی سابق تیم ملی جوانان و امید و دستیار اول سیروس پورموسوی صحبت کردیم که این گفتگو را می خوانید: 

 

*به عنوان اولین سوال؛ دقیقا کی متوجه شدید که نمی توانید از بازیکنان جدید خود استفاده کنید و این موضوع را چگونه مدیریت کردید؟ 

ما صبح روز بازی متوجه شدیم ایمیلی که قرار بود برای باز شدن پنجره به دست فدراسیون فوتبال برسد نرسیده اما امیدوار بودیم تا ساعاتی پیش از بازی این مشکل حل شود اما ساعت 14 تا 14:30 متوجه شدیم که نمی توانیم از بازیکنان جدید استفاده کنیم. البته بازیکنان جوانی که در ترکیب تیم به میدان رفتند با تفکرات کادر فنی بیگانه نبودند. خیلی سریع تلاش کردیم بچه های جوان را از نظر روحی و روانی برای بازی آمده کنیم. خوشبختانه باتجربه های تیم و بازیکنان جدید هم در جلسه پیش از بازی حضور پیدا کردند و به بچه های جوان روحیه دادند و این در نهایت منجر شد تیم در زمین با همه توان حاضر شود. این اتفاق اگر خوب مدیریت نمی شد ممکن بود نتیجه دیگری در زمین رقم بخورد اما خوشبختانه همه چیز خوب پیش رفت و لطف خدا هم شامل حال ما شد و هم چنین باتجربه های تیم که همان طور اشاره کردیم در این بازی خیلی کمک حال تیم بودند. 

 

*به نظر می رسد این مشکل یک جورهایی به نفع صنعت نفت هم تمام شد چرا که متوجه شدید در روزهای سخت حتی می توانید روی جوان های تیم هم حساب باز کنید...

خب همان طور که شما می دانید این فصل صنعت نفت خالی از بازیکن شد چون خیلی ها از تیم جدا شدند. این جای گله ای ندارد و من برای تک تک آنها آرزوی موفقیت می کنم. از روز اول که با آقا سید کار را شروع کردیم قرار شد یک کار ماندگار در صنعت نفت انجام دهیم و یک تیم جوان هم بسازیم برای سال های بعد. تیم دوم یا تیم در سایه. خیلی از تمرینات ما اختصاص به این داشت که جوان های با استعداد را نگاه کنیم و آنها را به ترکیب تیم برای سال های آینده اضافه کنیم و در بخش دوم تمرینات هم به دنبال القای تفکرات تاکتیکی به بازیکنان جدید بودیم. خب برای این بازی پیش بینی نمی کردیم که چنین مشکلی رخ دهد. اما همان طور که اشاره کردم بازیکنان جوان هم با تفکرات تاکتیکی ما آشنا بودند و خوشبختانه در زمین تلاش کردند و دستاورد تلاش آنها پیروزی بود. همه نفراتی که در اردو حضور دارند یک تیم هستیم و همه آنهایی که پیراهن تیم را برتن کردند شایسته حضور در اردوی صنعت نفت بودند. خدا را شکر این بازی فرصتی شد که جوان ها دیده شوند. آنها با تلاش فراوان و ادامه ممارست بدون شک آینده صنعت نفت خواهند بود و اینبار اگر بازیکنان باتجربه تصمیم به جدایی بگیرند تیم خالی از بازیکن نخواهد شد. 

 

1544698

 

* پیکان را چطور تیمی دیدید؟ 

یک تیم خوب. البته فقط در فوتبال ایران است که یک هفته پیش از شروع بازی ها تغییر و تحول در کادر فنی تیم ها صورت می گیرد. پیکان فوتبال خوبی را ارایه داد. از بازیکنان با قدرت بدنی بالایی سود می برد و بازی فیزیکی را خوب به نمایش می گذاشت. تیم پیکان به دنبال این بود با استفاده از پاس های بلند برای مهاجمان از توپ های دوم بهره ببرد که ما به خوبی جلوی این تاکتیک را گرفتیم. هم پیکان ارایه گر بازی خوبی بود و هم تیم ما. آنها تعویض های خوبی انجام دادند اما ما تنها یک تعویض کردیم. خدا را شکر که اتفاقات بازی به سود ما رقم خورد و در یک روز سخت سه امتیاز شیرین گرفتیم. 

 

*به عنوان آخرین سوال با چه استراتژی وارد بازی ها شدید؟ 

همان طور که گفتم ابتدای فصل و در صحبت هایی که آقا سید انجام دادند تلاش کردیم علاوه بر پر کردن جای نفرات باتجربه که از اردوی تیم جدا شدند تیم در سایه تشکیل دهیم و به همین بهانه جوانان زیادی را جذب کردیم. توامان تلاش خواهیم کرد ارایه گر بازی های خوبی در برابر حریفان باشیم و در نهایت تیمی را روانه میدان کنیم که مایه مباهات آبادانی ها باشیم.

دیدگاه‌ها