کد خبر : 1719758 | 28 آبان 1399 ساعت 11:15 | 7.2K بازدید | 3 دیدگاه

ریکانی ستاره روز بحرانی آبادان (عکس)

صنعت نفت در روزی که هیج یک از مهره های جدیدش را در اختیار نداشت در برابر پیکان بازی قابل قبولی را ارایه داد و در نهایت بازی یک بر صفر باخته را دو بر یک به سود خود به پایان برد.

به گزارش" ورزش سه"، ستاره صنعت نفت در این بازی کسی نبود جز طالب ریکانی. بازیکن چپ پای صنعت نفت که همیشه یکی از مهره های این تیم در حمله به شمار می رود و گاها با شوت های از راه دور خود گل های تماشایی می زند و پاس های بلند و تو عمق او هم مثال زدنی است. در پایان فصل تصور می شد یکی از بازیکنانی که اردوی تیم صنعت نفت را ترک کند طالب ریکانی باشد به این خاطر که هم در دوره مربیگری اسکوچیچ خوب بود و هم در دوره مربیگری بهنام سراج. اما او در آبادان ماند و در بازی با پیکان نقش مهم در پیروزی تیمش ایفاء کرد. جدا از گل او از روی نقطه پنالتی که بازی را به تساوی کشاند گل دقیقه 83 او مثال زدنی بود که سه امتیاز ارزشمند در شروع بازی ها برای  صنعت نفت به ارمغان آورد آنهم در روزی که تیم با 6 بازیکن رده سنی زیر 23 سال و امید و جوانان به میدان آمده بود. بازیکنانی که اگر پنجره صنعت نفت باز می شد شاید برای این بازی در ترکیب 18 نفره تیم هم قرار نمی گرفتند. 

 

صنعت نفت با پنجره بسته پیکان را برد به این دلیل بازیکنانی که زمین آمدند با همه وجود بازی کردند. از جمله طالب ریکانی که بازوبند کاپیتانی را هم بر بازو بسته بود. با جسارت و تلاشی که با سوت شروع داور او از خود نشان داد بازیکنان جوان صنعت نفت هم الگو رفتند و پا به پای طالب دویدند و عرق ریختند تا در نهایت به سه امتیاز شیرین برسند. پنجره صنعت نفت برای بازی بعدی بازی می شود اما بدون شک خاطره بازی با پیکان هیچ وقت از ذهن صنعت نفتی ها پاک نخواهد شد به خصوص از ذهن طالب ریکانی که ستاره زمین بود.

 

1544716

طالب ریکانی زننده هر دو گل صنعت نفت در بازی با پیکان؛ او بی شک ستاره زمین در این بازی بود.

دیدگاه‌ها