کد خبر : 1719761 | 28 آبان 1399 ساعت 11:00 | 20.6K بازدید | 0 دیدگاه

آن مربی دوباره با پیراهن مشکلی آمد (عکس)

یکی از مربیان دوست داشتنی و خوش اخلاق فوتبال ما کسی نیست جز سیروس پورموسوی که عاشق مربیگری در لیگ برتر با پیراهن مشکی است.

به گزارش "ورزش سه"، او که در ابتدای ورود به عرصه فوتبال دستی بر قلم داشت و چند صباحی داوری هم کرد عاشق مربیگری در لیگ برتر با پیراهن مشکی است؛ نه به این دلیل که اعتقاد داشته باشد پیراهن مشکی برای او شانس می آورد. از نظر او مشکی رنگ عشق است. بارها و بارها مادرش از او خواست با پیراهن مشکلی در کنار زمین مربیگری نکند اما گوش آقا سید به این حرف ها بدهکار نیست و رنگی او که دوست دارد مشکلی است. پیراهن مشکی با دگمه های سفید که هر فصل چند تا از آن می خرد. البته فصل گذشته و در روزهای حضور در پارس جنوبی و در چند بازی پیراهن های رنگی بر تن کرد اما سقوط تیم به دسته پایین تر دوباره او را مجاب کرد با همان تیپ همیشگی در کنار خط حاضر شود. 

 

سیروس پورموسوی بعد از تجربه ناموفق در فولاد اینبار می خواهد از صنعت نفت یک تیم خوب بسازد تا نشان دهد ایده های او در مربیگری می تواند تیم ها را به موفقیت برساند. هر چند در فوتبال پایه این را بارها و بارها ثابت کرده و در روزهایی که دستیار عبدالله ویسی بود قهرمانی در لیگ برتر را تجربه کرد. هر چند آقا سید بر خلاف عبدالله ویسی عاشق بازی با سیستم 2-4-4 و فوتبال ترکیبی با پاس های متعدد است و کمتر به سراغ بازی دفاع و ضد حمله می رود. در روز اول مربیگری در صنعت نفت او اما با یک بحران بزرگ مواجه شد؛ در اختیار نداشتن همه بازیکنان جدید! اما از آنجایی که در کنار جدیت مربی شوخ طبعی بشمار می رود خیلی زود بحران را مدیریت کرد و با روحیه دادن به بازیکنان جوان آنها  را آماده یک مبارزه بزرگ کرد. شکست تیم مهدی تارتار که فصل گذشته موجب سقوطش به دسته پایین تر به همراه پارس جنوبی شده بود. 

 

 بسته بودن پنجره، برای صنعت نفت یک حسن بزرگ هم داشت. آقا سید جوانانش را بهتر شناخت. جالب اینکه او جدا از کار در تیم ملی جوانان سال ها در فوتبال پایه خوزستان مربیگری کرده و حتی به عنوان قهرمانی کشور هم دست یافت. تنها مربی سیبیلو و مشکی پوش فوتبال ایران بدون شک به این برد قانع نمی شود و می خواهد این بردها را با صنعت نفت تکرار کند تا به تیم های بزرگ تری راه یابد.

 

1544718

دیدگاه‌ها