کد خبر : 1719780 | 28 آبان 1399 ساعت 12:34 | 22.5K بازدید | 0 دیدگاه

در جوانی پیشنهادات زیادی داشتم ولی خوشحالم در اصفهان ماندم؛ 

عشوری: داد زدند این خود قاتلش است!

سینا عشوری می‌گوید خداحافظی از فوتبال اگرچه سخت است ولی راهی برای فرار کردن از آن وجود ندارد.

عشوری: داد زدند این خود قاتلش است!

به گزارش "ورزش سه"، سینا عشوری بازیکن سابق ذوب‌آهن سال‌های پایانی خود را در تبریز و تراکتور سپری کرد و خیلی زود در 31 سالگی از فوتبال خداحافظی کرد.


او که زاده اصفهان است، در آخرین مصاحبه خود در برنامه هشت بهشت حاضر شد و در مورد حضور در ذوب‌آهن گفت:« من وقتی جوان بودم، پیشنهادات زیادی داشتم ولی دوست داشتم در اصفهان بمانم و به این موضوع هم افتخار می‌کنم.»


او سپس در مورد خداحافظی زودهنگام خود از فوتبال بیان کرد:« من زودتر از موعدی که برای بهبود مصدومیت نیاز داشتم، به فوتبال بازگشتم. تراکتور بازیکن نداشت و من مجبور شدم برای کمک کردن به تیم هنوز مصدومیتم تمام نشده بود، بازی کنم و همین سبب شد تا دوباره مصدوم شوم.» 


او در مورد سال های بدون فوتبال هم اینطور بیان کرد:« من بزرگ‌‌تر خیلی ها بوده اند که از فوتبال کنار رفته اند و فراموش شده اند. چه خوب است که آدم از خودش اسم نیک به جا بگذارد.» 


هافبک دفاعی سابق ذوب آهن که یکی از قربانیان کارت های معافیت از خدمت سربازی بود در این مورد توضیح داد:« کارت من را که باطل کردند و همانجا موضوع تمام شد ولی یک روز برای دیدن بازی ذوب آهن رفتم که یکی از هواداران بلند داد زد و گفت این خود قاتلش است و دوباره داد زد که این همان بازیکنی است که کارتش را جعل کرده است (باخنده). واقعیت ولی این است که واقعا من مشکل داشتم.»

دیدگاه‌ها