کد خبر : 1719814 | 28 آبان 1399 ساعت 14:59 | 59.6K بازدید | 6 دیدگاه

دو گزینه برای جانشینی یوواخیم لوو؛

ترکش شکست ژرمن ها به بایرن مونیخ می‌خورد

هانسی فلیک و یورگن کلوپ، مهم ترین گزینه های جایگزینی یوواخیم لوو هستند.

ترکش شکست ژرمن ها به بایرن مونیخ می‌خورد

به گزارش "ورزش سه"، اوضاع برای ژرمن ها به بحرانی ترین شکل ممکن رسیده و نتایج اخیر تیم ملی آلمان هرگز بر وفق مراد هواداران این تیم نبوده است. شکست با شش گل مقابل اسپانیا بدترین نتیجه این تیم در این سالها بوده و دیگر صبر هواداران در مورد یوواخیم لوو به اتمام رسیده است. اما در این میان گزینه جانشیننی او مهم ترین سوال برای اهالی فوتبال خواهد بود.

 

1535447

 

نشریه بیلد امروز در گزارشی مدعی شد هانسی فلیک، سرمربی موفق بایرن مونیخ در حال حاضر مهم ترین گزینه برای هدایت تیم ملی آلمان است. بعد از نتایج قابل تحسین روی نیمکت بایرن مونیخ در یک سال اخیر، آلمانی ها معتقدند او بهترین گزینه برای تصدی این پست خواهد بود و فدراسیون فوتبال آلمان نیز رابطه خوبی با فلیک دارد. همچنین امکان جدایی هانسی فلیک از بایرن مونیخ و حضور او روی نیمکت مانشافت نیز وجود دارد.

 

بایرن مونیخ در مورد آینده هانسی فلیک هراس داشته و احتمال جدایی این سرمربی وجود دارد. اگرچه هانسی فلیک تا سال 2023 با این باشگاه قرارداد دارد، اما عدم تمدید قرارداد با داوید آلابا و البته تصمیم اخیرا مدیریت باشگاه در مورد قطع همکاری با ژروم بواتنگ باعث ناامیدی این سرمربی شده و احتمال جدایی او وجود دارد.

 

باید یورگن کلوپ دانست. کلوپ تابستان سال گذشته تاکید کرد هدایت تیم ملی آلمان برای او جذاب است، اما به هر حال او تا تابستان سال 2024 با لیورپول قرارداد داشته و در حال حاضر حضور او روی نیمکت آلمان چندان شدنی به نظر نمی رسد. البته ژرمن ها در طول تاریخ همیشه به ثبات در عزصه ملی تمایل زیادی داشته اند و احتمال دارد یوواخیم لوو باز هم فرصت اثبات خود را داشته باشد.

 

1542224

دیدگاه‌ها