کد خبر : 1719818 | 28 آبان 1399 ساعت 14:15 | 26.9K بازدید | 1 دیدگاه

بواتنگ را برگردان

توصیه اوزیل به لوو پس از تحقیر تاریخی آلمان

مسوت اوزیل به سرمربی مانشافت توصیه کرد تا ژروم بواتنگ را به تیم ملی دعوت کند.

توصیه اوزیل به لوو پس از تحقیر تاریخی آلمان

به گزارش "ورزش سه"، دیدار دیشب آلمان و اسپانیا که دیشب در چارچوب لیگ ملت‌های یوفا در شهر سویا برگزار شد به یک دیدار تاریخی و کلاسیک تاریخ فوتبال تبدیل شد. آلمانی‌ها بدترین شکست تاریخ خود را در سویا تجربه کردند و اسپانیا یکی از بهترین نمایشهای خود و یکی از بهترین پیروزی‌هایش را بدست آورد.

 

 

1544791

 

 

پس از بازی مطابق انتظار رسانه های آلمانی موجی از انتقاد را شروع کردند و در این قضیه هیچکس از اعضای کادر فنی و بازیکنان نیز بی نصیب نمانده اند.

نمایش شرم آور المان باعث شده تا تردیدهای زیادی در مورد ادامه کار یوآخیم لوو ایجاد شود اما به نظر می رسد او علی رغم این باخت، حداقل تا یورو 2021 شغل خود را حفظ کند. قرارداد لوو تا 2022 اعتبار دارد.

 

مسوت اوزیل ستاره سابق تیم ملی آلمان نیز یکی از کسانی بود که فرصت را غنیمت شمرد و به لوو طعنه زد. او پس از شکست تاریخی ژرمن ها توئیت کرد:« حالا وقتش است تا ژروم بواتنگ به تیم ملی برگردد.»

 

 

1544792

 

 

بواتنگ مدافع بایرن مونیخ که سال ها برای آلمان بازی کرده، مورد توجه لوو قرار ندارد و اشاره اوزیل به این بود که بازگشت بواتنگ می تواند به خط دفاعی افتضاح مانشافت سر و سامان بدهد.

 

اوزیل خود بیش از دو سال است که پس از حواشی ملاقاتش با رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه از بازی های ملی خداحافظی کرده است.

دیدگاه‌ها