کد خبر : 1719829 | 28 آبان 1399 ساعت 14:55 | 13.8K بازدید | 0 دیدگاه

فران تورس:

گلباران آلمان دیوانه کننده بود و در تاریخ می ماند

ستاره اسپانیا در بازی شب گذشته مقابل آلمان بدون شک فران تورس بود. کسی که توانست هت تریک کند.

گلباران آلمان دیوانه کننده بود و در تاریخ می ماند

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته یکی از عجیب ترین نتایج تاریخ فوتبال رقم خورد و تیم ملی آلمان در سویا با شش گل به اسپانیا باخت. این شکست سبب شد تا ژرمن ها از صعود به جمع 4 تیم پایانی لیگ ملت های اروپا باز بمانند.

ستاره اسپانیا فران تورس بود. او که تابستان امسال از والنسیا راهی سیتی شد، توانست در بازی دیشب هت تریک کند. این اولین هت تریک فوتبال او محسوب می شود.

 

 

1544785

 

 

تورس در پایان بازی گفت:« هر بازیکنی رویای هت تریک کردن دارد به خصوص که در بازی ملی هم باشد. این کار البته بدون کمک تیم مقدور نبود و طبعا خیلی خوشحالم. از دقیقه نخست به آلمان اجازه ندادیم بازی خودش را انجام دهد و همه چیز را تحت کنترل خودمان گرفتیم. انگیزه خیلی بالایی برای این بازی داشتیم و البته آلمان هم با انگیزه بود. آنها با یک مساوی هم صعود می کردند. بازی دیوانه واری بود که در تاریخ می ماند.»

 

تورس ادامه داد:« تیم خیلی خوبی داریم و همه شور و انگیزه بالایی دارند. همه خواهان موفقیت هستند و در نیمه نهایی نیز به دنبال پیروزی و راهیابی به فینال خواهیم بود. این کار را قصد داریم به بهترین شکلش انجام دهیم. خوشحالم همه چیز خوب و مطابق میل مان پیش می رود و امیدوارم این روند ادامه پیدا کند.»

 

دیدگاه‌ها