کد خبر : 1719851 | 28 آبان 1399 ساعت 16:43 | 9.5K بازدید | 0 دیدگاه

حمایت دشان از ستاره تحت فشار یونایتد

دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه به تمجید از پل پوگبا پرداخته است.

حمایت دشان از ستاره تحت فشار یونایتد

به گزارش "ورزش سه"، شرایط در ماه های اخیر بقدری برای پل پوگبا دشوار بوده که خود او اخیرا اعتراف کرد در سخت ترین دوران ورزشی خود به سر می برد. اما دیدبه دشان بعد از برتری 2-4 تیمش مقابل سوئد از عملکرد پل پوگبا تمجید کرده و ابراز امیدواری کرد در ادامه راه شرایط در منچستریونایتد به سود این بازیکن رقم بخورد.

 

1543635

 

دیدیه دشان گفت: "در جریان دو دیدار تیم ملی فرانسه مقابل پرتغال و سوئد شاهد توانایی های پل پوگبا بودیم. من پل پوگبا را می شناسم و می دانم چه توانایی هایی دارد. پوگبا غرور داشته و مهم تر از همه بازیکنی بااستعداد محسوب می شود. وقتی نیاز به دفاع کردن داشته باشد، پوگبا در میدان این کار را انجام می دهد و هر جا که فرصتش باشد نیز می تواند توانایی های خود را ثابت کند. پوگبا بازیکن سطح بالایی است و امیدوارم حضور او در اردوی تیم ملی فرانسه در هنگام بازگشت به منچستریونایتد برایش مفید باشد.

 

برتری مقابل سوئد؟ هدف مان محقق شده است. ما 16 امتیاز از 18 امتیاز ممکن را گرفتیم، آنهم در شرایطی که در گروه خود با نایب قهرمان جهان یعنی کرواسی و قهرمان اروپا یعنی پرتغال مبارزه می کردیم. همه چیز فوق العاده نبود، اما من فکر می کنم که باید قدر آنچه را که در این مدت سه ماه توانستیم ارائه دهیم را بدانیم."

دیدگاه‌ها