کد خبر : 1719912 | 28 آبان 1399 ساعت 22:11 | 32.5K بازدید | 0 دیدگاه

لوو به جز خودش دو نفر دیگر را قربانی می کند؟

ممکن است ادامه نتایج ضعیف تیم ملی آلمان علاوه بر یواخیم لوو دو فرد دیگر یعنی فریتس کلر، رئیس فدراسیون فوتبال آلمان و الیور بیرهوف مدیره تیم های ملی را هم قربانی کند‌.

لوو به جز خودش دو نفر دیگر را قربانی می کند؟

به گزارش "ورزش سه"، آلمان شب گذشته بعد از سال 1931 سنگین ترین شکست تاریخ خود را تجربه کرد تا انتقادات از یواخیم لوو به اوج خود برسد.

 

در این مورد شکی وجود ندارد: که یواخیم لوو خدمت زیادی به فوتبال آلمان کرده است. هواداران فوتبال در آلمان همواره از او به خاطر پیروزی 7-1 برابر برزیل در جام جهانی 2014 سپاسگزار هستند.

 

مشکل لوو: پس از فاجعه تیم ملی آلمان در جام جهانی روسیه آنها شب گذشته با شش گل از اسپانیا شکست خوردند تا انتقادات از یواخیم لوو به اوج خود برسد. در واقع به نظر می‌رسد که این سرمربی دیگر از اعتبار چندانی برخوردار نیست و دورانش در تیم ملی آلمان به اتمام رسیده است.

 

 

1544875

 

 

تصمیم گیری های فریتس کلر و الیور بیرهوف درباره لوو: او همواره حمایت رئیس فدراسیون فوتبال آلمان یعنی فریتس کلر و الویر بیرهوف، مدیر تیم ملی را با خود به همراه داشته است. این موضوع بعد از جام جهانی 2018 و پس از کسب نتایج کابوس وار ژرمن‌ها کاملاً به وضوح مشاهده شد.

 

پیوند سرنوشت کلر و بیرهوف با لوو: حالا ممکن است که نتایج ضعیف لوو گریبان این دو نفر را هم بگیرد و در صورت ادامه این روند در بازی های حساس بعدی به جز سرمربی، کلر و بیرهوف نیز از سمت خود برکنار شود.

دیدگاه‌ها