کد خبر : 1719979 | 29 آبان 1399 ساعت 13:00 | 17.7K بازدید | 0 دیدگاه

داور مورد غضب لیورپولی‌ها کنار گذاشته شد

دیوید کوت که به دلیل اخراج نکردن جردن پیکفورد بعد از تکل شدید روی ویرژیل فن‌دایک مورد غضب لیورپولی‌ها قرار داشت از بازی روز یکشنبه این تیم کنار گذاشته شد.

داور مورد غضب لیورپولی‌ها کنار گذاشته شد

به گزارش "ورزش سه"، دیوید کوت داور انگلیسی قرار بود روز یکشنبه در دیدار لیورپول و لستر در لیگ برتر وظیفه نظارت بر سیستم VAR را بر عهده داشته باشد. او کسی است که لیورپولی‌ها همچنان از او بسیار خشمگین هستند چرا که در دیدار این تیم مقابل اورتون بعد از تکل خشن جردن پیکفورد روی پای ویرژیل فن دایک که به مصدومیت طولانی مدت فن دایک منجر شد از اخراج دروازه بان اورتون سر باز زد.

 

1544973

 

بر اساس آخرین گزاشها از انگلیس نام دیوید کوت از فهرست داوران بازی روز یکشنبه لیورپول کنار گذاشته شده و او در این بازی مسئولیت VAR را بر عهده نخواهد داشت.

 

دیوید کوت به جای اینکه در بازی لیورپول- لستر به عنوان داور ویدیویی انجام وظیفه کند در این هفته قضاوت دیدار دو تیم منچستریونایتد و وست برامویچ را به عهده خواهد داشت.

 

1536588

 

اتحادیه فوتبال انگلیس این تصمیم را در سکوت خبری گرفته و مشخص نیست آیا کنار گذاشتن دیوید کوت از حضور در تیم داوری بازی لیورپول به دلیل نقش او در دیدار این تیم با اورتون است یا نه.

 

 

دیدگاه‌ها