کد خبر : 1719999 | 29 آبان 1399 ساعت 15:10 | 30.9K بازدید | 1 دیدگاه

پوگبا کلید انتقال مدافع رئال به منچستریونایتد

منچجستریونایتد قصد دارد رافائل واران را جذب کند و حاضر است برای این مهم پل پوگبا را به رئال پیشنهاد بدهد.

پوگبا کلید انتقال مدافع رئال به منچستریونایتد

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد با ضعف های دفاعی آشکاری در فصل جاری روبرو است. این مشکل در فصول گذشته نیز نمود داشته به طوری که سران باشگاه را بر این داشته تا یک مدافع میانی با تجربه و باکیفیت را به خدمت بگیرند. گزینه مد نظر شیاطین سرخ رافائل واران است. مدافع فرانسوی که از سال 2011 برای رئال بازی می کند و البته این روزها شرایط خوبی را هم پشت سر نمی گذارد.

 

 

1516044

 

 

او در چند ماه اخیر دو گل به خودی زده و نمایش های ضعیفش مورد انتقاد هواداران و رسانه های مادریدی قرار دارد.

 

یونایتد سال گذشته هری مگوایر را با 87 میلیون یورو جذب کرد ولی به طور قطع نیاز به مدافع میانی باکیفیت دیگری در کنار او دارد. جذب واران تا سال گذشته غیرممکن بود ولی تحت فشار بودن این بازیکن در ماه های اخیر و اینکه قراردادش تا 2022 به اتمام می رسد، یونایتد را امیدوار کرده است.

 

 

1543055

 

 

طبق ادعای میرر، یونایتد حاضر است پل پوگبا را به رئال پیشنهاد بدهد و به این ترتیب مسیر برای انتقال واران هموارتر شود. رئال مادرید تابستان بعد روزهای احتمالا شلوغی خواهد داشت و کیلیان امباپه و پل پوگبا دو رویای قدیمی فلورنتینو پرز رئیس این باشگاه هستند.

یونایتد تابستان 2019 در برابر انتقال پوگبا به رئال مقاومت کرد ولی تابستان 2021 حاضر است این هافبک فرانسوی را به باشگاه مادریدی پیشنهاد بدهد و در عوض واران را جذب کند.

دیدگاه‌ها