کد خبر : 1720029 | 29 آبان 1399 ساعت 18:03 | 37.9K بازدید | 1 دیدگاه

ویکتور فونت:

جذب گریزمان اشتباه بود، ژاوی مامور تمدید با مسی

نامزد ریاست باشگاه بارسلونا جوزپ ماریا بارتومئو را برای جذب آنتوان گریزمان مورد انتقاد قرار داد.

جذب گریزمان اشتباه بود، ژاوی مامور تمدید با مسی

به گزارش "ورزش سه"، آنتوان گریزمان تابستان 2018 قرار بود از اتلتیکو به بارسا برود ولی در نهایت با انتشار یک مستند ویدیویی خبر از تمدید قراردادش داد. اتفاقی که خشم لیونل مسی، هواداران و مدیران بارسا را در پی داشت.

او در نهایت با یک سال تاخیر و پس از فعال شدن بند فسخ 120 میلیون یورویی اش راهی بارسا شد ولی در یک سال گذشته عملکرد ناموفقی داشته و شایعه اختلاف او و مسی نیز نقل رسانه هاست.

 

 

1544998

 

 

ویکتور فونت نامزد ریاست بارسا در مورد گریزمان گفت:« با توجه به استعداد بالایی که گریزمان دارد، عملکرد او تا به اینجا مرا شگفت زده کرده است. او قطعا ناکام بوده چرا که جذبش از اساس اشتباه بود. گریزمان در اتلتیکو پستی بازی می کرد که لیونل مسی در بارسا دارد. او قطعا هرگز نمی تواند جای مسی را در بارسا بگیرد. همین باعث شده تا ناکام باشد. جوزپ ماریا بارتومئو(رئیس سابق) فوتبالی نبود در غیر این صورت می دانست که نباید گریزمان را برای بارسا جذب کند.»

 

 

1543277

 

 

تمدید با مسی:« خوشبختانه 24 ژانویه انتخابات برگزار می شود و رئیس بعدی زمان کافی برای متقاعد کردن مسی خواهد داشت. اگر من انتخاب شوم، ژاوی را مامور صحبت با مسی به منظور تمدید خواهم کرد. برای او توضیح خواهیم داد که چه پروژه ای داریم و اینکه هدف ما نه تنها حفظ او تا بازنشستگی است که برایش برای سال های پس از فوتبال نیز برنامه داریم. مسی باید بماند و در این هیچ شکی نیست.»

 

دیدگاه‌ها