کد خبر : 1720043 | 29 آبان 1399 ساعت 18:50 | 10.8K بازدید | 0 دیدگاه

طلسم 327 روزه تراکتور پابرجا ماند

تراکتور نزدیک به 11 ماه است که نتوانسته است در دیدارهای خارج از خانه پیروز شود.

طلسم 327 روزه تراکتور پابرجا ماند

به گزارش "ورزش سه"، در نخستین دیدار هفته دوم رقابت های لیگ برتر، تیم های نساجی و تراکتورسازی در ورزشگاه شهید وطنی به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی یک – یک به پایان رسید تا دو تیم امتیازها را تقسیم کنند.


در این مسابقه، ایوب کلانتری در دقیقه 69 با یک شوت تماشایی، دروازه محمد رضا اخباری را باز کرد و نساجی را از حریفش پیش انداخت اما شاگردان منصوریان در دقیقه 82 توسط حمید بوحمدان کار را به تساوی کشاند و این بازی با همان نتیجه یک – یک به پایان رسید.


این بازی، به روند ناکامی تراکتور در بازی های خارج از خانه در لیگ برتر ادامه داد. آنها آخرین بار 327 روز پیش و در تاریخ 7 دی 98 در زمین پیکان موفق شدند میزبان خود را با نتیجه 3 بر 2 شکست دهند و پس از آن در دیدار مقابل میزبانان خود ناکام بودند.


تراکتور از آن روز به بعد، در زمین تیم های پرسپولیس، پارس جنوبی، فولاد خوزستان شکست خورد و مقابل میزبانان خود یعنی تیم های گل گهر سیرجان، استقلال، شهرخودرو، شاهین بوشهر به تساوی رسیده بود و امروز نیز در برابر نساجی و در قائمشهر، به نتیجه ای بهتر از تساوی دست پیدا نکرد.


تراکتورسازی در هفته چهارم باید به رفسنجان سفر کند تا در مقابل مس قرار گیرد و باید دید شاگردان منصوریان بالاخره در آن مسابقه می توانند در خارج از تبریز به پیروزی برسند یا این روند منفی همچنان ادامه دار خواهد بود.

 

دیدگاه‌ها