کد خبر : 1720059 | 29 آبان 1399 ساعت 19:49 | 6.7K بازدید | 0 دیدگاه

صادقی: تعطیلی لیگ برتر تصمیم خوبی نیست

ابراهیم صادقی در پایان دیدار برابر نفت مسجدسلیمان عملکرد تیمش در نیمه دوم را موفق توصیف کرد و مدعی شد می توانستند برنده از زمین خارج شوند.

صادقی: تعطیلی لیگ برتر تصمیم خوبی نیست

به گزارش "ورزش سه"، ابراهیم صادقی درباره دیدار تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان گفت: نیمه اول خوب کار نکردیم و حریف بهتر کار کرد و به گل هم رسید. در نیمه دوم تغییر سیستم دادیم و به نتیجه رسیدیم. به نظرم در نیمه دوم می توانستیم به نتیجه برد هم برسیم اما دقت کافی را نداشتیم. باید از نفت مسجدسلیمان هم بگوییم. با توجه به اینکه آقای حسینی دیر به تیم اضافه شدند اما تیم خوبی ساخته اند و همانطور که دیدید هفته گذشته مقابل تراکتور در تبریز به تساوی ارزشمندی رسیدند.

 

وی ادامه دادند: با اینحال انتظار من از تیمم بیشتر است. آمده بودیم تا در مسجدسلیمان بازی را ببریم اما مساوی هم در خارج از خانه برای ما بد نیست. انشاالله در هفته های بعد به نتایج بهتری برسیم.

صادقی درباره عملکرد داوری در این بازی گفت: داوری به نظرم بد نبود اما طبیعی است در برخی صحنه ها اعتراضاتی از سوی دو تیم داشتند اما در نهایت مشکلی نداشت.

 

وی در واکنش به اینکه با توجه به شرایط کرونا، نظرش درباره برگزاری مسابقات چیست گفت: اگر لیگ را تعطیل کنیم واقعا ضربه خواهیم خورد. اینکه دو هفته لیگ تعطیل شود و دوباره بازی برگزار شود خوب نیست. به نظرم همه تیم ها باید پروتکل ها را رعایت کنند. در کل اما تیم ها به نظرم به خوبی پروتکل ها را رعایت می کنند و فکر کنم یکی دو تیم بودند که تعداد زیادی درگیر کرونا شدند. در مجموع به نظرم فوتبال خوب کار کرده و می تواند الگوی خوبی برای دیگر ورزش ها باشد.

دیدگاه‌ها