کد خبر : 1720067 | 29 آبان 1399 ساعت 20:21 | 11K بازدید | 0 دیدگاه

لمپارد: این دو بازیکن مقابل نیوکاسل غایب هستند

فرانک لمپارد، سرمربی چلسی تایید کرد که کریستین پولیسیچ و تیاگو سیلوا در بازی روز شنبه مقابل نیوکاسل غایب خواهند بود.

لمپارد: این دو بازیکن مقابل نیوکاسل غایب هستند

به گزارش "ورزش سه"، چلسی روز شنبه در اولین بازی هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس مهمان نیوکاسل خواهد بود. شاگردان فرانک لمپارد در بازی های اخیر خود پیش از وقفه مسابقات ملی نتایج خوبی کسب کرده بودند و به نظر می‌رسد که حالا آبی های لندن به دنبال استمرار پیروزی‌ها و قرار گرفتن در رتبه های بالاتر در جدول هستند.

 

 

1545073

 

 

فرانک لمپارد پیش از بازی نیوکاسل گفت: " بازی در زمین نیوکاسل همواره دشوار بوده است. این مسابقه خیلی زود( ساعت 12:30 به وقت انگلیس) انجام می‌شود. به دنبال بهانه جویی نیستم اما این یک واقعیت به حساب می‌آید. سرمربی نیوکاسل یعنی استیو بروس فرد بسیار بزرگی است و همه تعریف و تمجید ها از او کاملاً واقعی و بدون تعارف است."

 

لمپارد درباره غایبان چلسی برابر نیوکاسل نیز گفت: " پیشرفت پولیسیچ در تمرینات بسیار خوب بوده اما او برای بازی مقابل نیوکاسل آماده نخواهد بود. در عین حال ما باید خیلی از او مراقبت کنیم. تیاگو سیلوا نیز اخیراً به انگلیس رسیده و به خاطر سفر طولانی اش نمی تواند مقابل نیوکاسل حاضر باشد.

 

 

1438665

 

 

در انتظار رسیدن نتیجه تست کرونای برخی دیگر از بازیکن ها هستیم و با توجه به اینکه بازی در ساعت زودهنگام برگزار می‌شود این موضوع برای ما کمی دشوار است."

دیدگاه‌ها