کد خبر : 1720075 | 29 آبان 1399 ساعت 20:55 | 135K بازدید | 4 دیدگاه

یحیی از مهاجم جدیدش در پرسپولیس رونمایی کرد (عکس)

سرمربی پرسپولیس بعد از ناکامی در جذب بازیکن مدنظر این تیم و محرومیت عیسی آل کثیر، مجوز حضور یک مهاجم از رده امید را در تیم بزرگسالان صادر کرد.

به گزارش "ورزش سه"، اوضاع در بخش مهاجم برای پرسپولیس طی ماه های اخیر به بدترین شکل ممکن پیش رفت. ابتدا این آنتونی استوکس بود که در اواخر سال گذشته از این تیم به شکلی عجیب جدا شد و در ادامه نیز روزهای نه چندان درخشان کریستین اوساگوآنا او را به هم به سمت در خروجی باشگاه برد. علی علیپور سومین مهاجمی بود که از این تیم با توجه به پایان قراردادش جدا شد و رویای حضور در فوتبال اروپا را با قبول پیشنهاد ماریتیمو دنبال کرد.

 

در شرایطی که یحیی برای جایگزینی مهاجمان جدا شده تیمش با عیسی آل کثیر و آرمان رمضانی به توافق دست یافته بود، سرنوشت به بدترین شکل برای مهاجم آماده این تیم در لیگ قهرمانان پیش رفت و آل کثیر نیز با محرومیت شش ماهه مواجه شد.

 

1545078

 

اکنون یحیی گل محمدی برای تقویت خط حمله تیمش اقدام جالبی را دنبال کرده است. سرمربی سرخ‌ها بعد از حضور یکی از مهاجمان از رده امید در تمرینات تیمش، به او مجوز همراهی تیم را در ادامه داده است. محمد عمری، جدیدترین بازیکن این تیم برای تقویت خط حمله است که از روز گذشته به صورت رسمی مجوز حضور در تمرینات تیم بزرگسال را به دست آورده و به رقیب مهدی عبدی، آرمان رمضانی و مهدی خانی تبدیل شده است و باید دید قادر خواهد بود نقش گلزن ناشناخته این تیم را به شکلی که گل محمدی انتظار دارد، ایفا کند یا خیر.

دیدگاه‌ها