کد خبر : 1720084 | 29 آبان 1399 ساعت 21:59 | 12.8K بازدید | 4 دیدگاه

امیدوار: نیمه اول به تیم ما استرس دادند؛

آلومینیوم از داور بازی با سپاهان شکایت می‌کند

مدیر تیم فوتبال آلومینیوم اراک اعلام کرد این باشگاه نسبت به داوری دیدار مقابل سپاهان شکایت می‌کند.

آلومینیوم از داور بازی با سپاهان شکایت می‌کند

 

به گزارش "ورزش سه"، حمیدرضا امیدوار پس از دیدار سپاهان و آلومینیوم اراک اظهار کرد: در این بازی تیم ما به هیچ عنوان مستحق شکست نبود و اشتباه ۱۰۰ درصد داور در عدم اعلام آفساید گل سپاهان، باخت تیم آلومینیوم را رقم زد.

 

او ادامه داد: اگر داور با اشتباهات خود بازی را تحت تاثیر قرار نمی‌داد، مطمئنا نتیجه‌ای غیر از این رقم می‌خورد.

 

مدیر تیم فوتبال آلومینیوم اضافه کرد: متاسفانه داور در نیمه اول با اشتباهات خود منجر به عصبی شدن  بازیکنان ما شد، تمرکز را از تیم ما گرفت و کارت زرد بی‌موردی که در دقیقه ۳۶  به دلیل اتلاف وقت به دروازه‌بان ما داد، موجب شد تا تیم ما تحت تاثیر قرار گرفته و بازی را با استرس ادامه دهد.

 

امیدوار یادآور شد: در  نیمه اول  بازیکن تیم سپاهان به دلیل بازی خطرناکی که  انجام داد، باید از زمین بازی اخراج می‌شد که  نه تنها اتفاق نیفتاد، بلکه داور از کارت زرد هم استفاده نکرد.

 

او عنوان کرد: در صحنه گل سپاهان هم در وهله اول  بازیکن حریف به صورت واضح در آفساید بود که متاسفانه اعلام نشد؛ در ادامه هم قبل از ورود توپ به دروازه بر روی رامتین سلیمان‌زاده به شدت خطا شد که شاهد این ادعا، خون‌ریزی شدید او از ناحیه سر بود که تا پایان بازی ادامه داشت.

مدیر تیم فوتبال آلومینیوم اراک از شکایت این باشگاه از نحوه قضاوت داور بازی خبر داد و گفت: برای احقاق حق تیم آلومینیوم، موضوع را از طریق فدراسیون و کمیته داوران پیگیری خواهیم کرد و امیدوار هستیم در بازی‌های آینده نتایج با شایستگی تیم‌ها رقم بخورد و اشتباهات داوری، تاثیری در نتایج نداشته باشند.

دیدگاه‌ها