کد خبر : 1720119 | 30 آبان 1399 ساعت 09:50 | 21.7K بازدید | 0 دیدگاه

ریوالدو:

می ترسم این آخرین فصل حضور مسی در بارسا باشد

ریوالدو، اسطوره باشگاه بارسلونا از این که شاید لیونل مسی چند ماه دیگر از این تیم جدا شود ابراز نگرانی کرد.

می ترسم این آخرین فصل حضور مسی در بارسا باشد

به گزارش "ورزش سه"، بحث جدایی احتمالی لیونل مسی از بارسلونا مهم ترین دغدغه و نگرانی هواداران این تیم در مقطع کنونی به شمار می‌آید. فوق ستاره آرژانتینی در تابستان به شکل رسمی درخواست خود را برای جدایی اعلام کرد اما با مخالفت رئیس وقت بلوگرانا یعنی جوزپ بارتومئو روبه‌رو شد و نهایتاً در نوکمپ ماندگار شد.

 

با این حال تنها چند ماه از قرارداد لیونل مسی با بارسلونا باقی مانده و او می تواند در پایان فصل این تیم را ترک کند؛ موضوعی که علاوه بر هواداران باعث نگرانی اسطوره باشگاه یعنی ریوالدو نیز شده است. ستاره سابق بارسا در این باره گفت: " در پایان فصل مسی پیشنهادات خوبی از سایر تیم ها خواهد داشت و همانطور که مشاهده کردید او در تابستان قصد داشت از بارسا جدا شود."

 

 

1542180

 

 

ریوالدو در ادامه گفت: " نمی دانم که مدیریت باشگاه بارسلونا چگونه می‌خواهد مسی را از تصمیم خود برای جدایی منصرف کند. ممکن است اتفاقاتی نظیر قهرمانی در لالیگا یا لیگ قهرمانان اروپا و تاثیر رونالد کومان روی زیبا بازی کردن بارسلونا، باعث شود که او تصمیم خود را برای جدایی تغییر دهد. با این حال من می ترسم که او آخرین فصل حضور خود در بارسلونا را پشت سر بگذارد."

دیدگاه‌ها