کد خبر : 1720129 | 30 آبان 1399 ساعت 11:18 | 16.9K بازدید | 0 دیدگاه

دو برابر تراکتور موقعیت ایجاد کردیم

زامهران: تعجب دژاگه از قبول شدن گل آفساید بود

وینگر نساجی مازندران گفت: متاسفانه گل تراکتور در بازی دیروز آفساید بود و تعجب اشکان دژاگه هم از صحیح اعلام شدن این گل، همین موضوع بود.

به گزارش ورزش سه، فرزاد زامهران وینگر نساجی مازندران در خصوص تساوی این تیم برابر تراکتور در هفته دوم لیگ‌برتر گفت: متاسفانه در این بازی ما اسیر اشتباهات داوری شدیم و در حالی که برنده بازی بودیم به اشتباه گلی از تراکتور مورد قبول قرار گرفت که کاملا در شرایط آفساید به ثمر رسید و حتما کارشناسان امر داوری به اشتباهی که صورت گرفت صحه خواهند گذاشت.

 

 

1545190

 


وی افزود: ما در این بازی به جز دقایق ابتدایی مالک توپ و میدان شدیم و همه دیدند که دو برابر تراکتور توانستیم موقعیت خوب در زمین ایجاد کنیم که با بی‌دقتی از دستمان رفت.


زامهران که فصل گذشته گل سه امتیازی نساجی به تراکتور را زده بود، متذکر شد: ما توان تکرار آن پیروزی را داشتیم اما آقای کرمانشاهی جوری بازی را قضاوت می‌کرد که احساس می‌کردیم الان در ورزشگاه یادگار امام هستیم و ورزشگاه پر از هوادار تراکتور است. ایشان تمام 50-50 ها را به سود میهمان سوت زدند و واقعا بازیکنان ما در این بازی عصبی شده بودند.


وینگر نساجی از نبود تماشاگران ابراز نارضایتی کرده و گفت: واقعا بازی در ورزشگاه وطنی قائمشهر بدون تماشاگر لطفی ندارد و تنها دلخوشی ما همین بود که شادی آن‌ها را پای تلویزیون تصور کنیم. البته که اهالی منازل اطراف ورزشگاه باز هم صدای هواداران عزیز را به گوش تیم رساند و از این بابت خوشحالیم.

دیدگاه‌ها