کد خبر : 1720147 | 30 آبان 1399 ساعت 13:00 | 8.7K بازدید | 0 دیدگاه

مایکل اوون

فن‌دایک تا آخر فصل به ترکیب لیورپول برمی‌گردد

مایکل اوون می‌گوید ویرژیل فن‌دایک احتمالاً در اواخر فصل به ترکیب لیورپول بازگشته و در روزهای کلیدی برای فتح جام‌ها به تیمش کمک خواهد کرد.

فن‌دایک تا آخر فصل به ترکیب لیورپول برمی‌گردد

به گزارش "ورزش سه"، مایکل اوون ستاره سابق لیورپول می‌گوید ویرژیل فن دایک مدافع این تیم که به دلیل پاره شدن رباط صلیبی زانویش مدتها از میادین دور خواهد بود احتمالاً در اواخر فصل جاری به ترکیب لیورپول برخواهد گشت و در روزهایی که برای لیورپول کلیدی بوده و تکلیف جامهای قهرمانی را مشخص می‌کند به تیمش کمک خواهد کرد.

 

1536961

 

فن دایک در دربی مرسی ساید بین لیورپول و اورتون با خطای شدید جردن پیکفورد سنگربان اورتون آسیب دید و به دلیل پاره شدن رباط صلیبی تحت عمل جراحی قرار گرفت. در این که او چندین ماه دور از میادین خواهد بود هیچ شکی وجود ندارد. با اینحال اوون معتقد است او احتمالاً در اواخر فصل بازگشته و در مهمترین بازی‌های تیمش در لیگ برتر و لیگ قهرمانان بازی خواهد کرد.

 

مایکل اوون در گفتگو با تاک اسپورت گفت: " یورگن کلوپ روزهای سختی در پیش دارد. تیمی مثل لیورپولِ یورگن کلوپ در بازی‌های عادی می‌تواند غیبت چند بازیکن خود را جبران کند ولی مثلاً در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان یا در دیدار با منچسترسیتی در آنفیلد دیگر نمی‌شود هر بازیکنی را وارد ترکیب اصلی کرد. شکی نیست که کل تیم لیورپول خوب است ولی یکی دو بازیکن در هر تیم هستند که بار اصلی بر روی دوش آنها است".

 

1542816

 

ستاره سابق لیورپول در ادامه گفت: " فن دایک یکی از این بازیکنها است. نبود او برای لیورپول فقدان بزرگی است ولی چه کسی می‌گوید که ویرژیل برای بازی‌های حساس و کلیدی انتهای فصل برنمی گردد؟ اگر همه چیز خوب پیش برود مصدومیت رباط صلیبی پنج تا شش ماه زمان نیاز دارد. پس هیچکس نمی تواند بگوید که او قطعاً کل فصل را از دست داده".

 

 

دیدگاه‌ها