کد خبر : 1720249 | 30 آبان 1399 ساعت 19:26 | 14.6K بازدید | 0 دیدگاه

اشتباه‌شان را بپذیرند هم به درد ما نمی‌خورد؛

رضایی: داوران قهرمانان لیگ برتر شده‌اند

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در کنفرانس خبری پس از تساوی مقابل ماشین سازی از عملکرد حمید حاج ملک و عدم هماهنگی او با کمک‌هایش انتقاد کرد.

رضایی: داوران قهرمانان لیگ برتر شده‌اند

به گزارش "ورزش سه"، رحمان رضایی سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در پایان دیدار تیمش برابر ماشین سازی که با تساوی یک بر یک خاتمه یافت بار دیگر ضمن تبریک روز اصفهان حرف هایش را با خنده کنایه آمیزی آغاز کرد و گفت: داستان جالبی داریم واقعا. بازی هفته قبل از ما گرفته شد و 2 امتیاز را از دست دادیم. این بازی برای گرفتن سه امتیاز به زمین وارد شده بودیم ولی شوک عجیبی به ما وارد شد.


او سپس با اشاره به اخراج دقیقه یک وحید محمدزاده ادامه داد: بازیکن ما بدون اینکه هیچ فشاری را با دستش به بازیکن تیم حریف وارد کند، از زمین اخراج می شود. دیگر گفتنش هم فایده ندارد. دو امتیاز امروز و دو امتیاز بازی قبل. 4 امتیاز در دو بازی از ما گرفته شد. باز هم داستان قبلی تکرار شد و اگر اشتباهاتشان را هم بپذیرند، چیزی برای ما جبران نمی شود.


رضایی با انتقاد ادامه داد: در این ایام کرونا و عدم حضور تماشاگران، فکر می کنم قهرمان واقعی لیگ برتر داوران شده اند. شما خودتان را صحنه را ببینید. این فوتبال است؛ والیبال و تنیس نیست. بالاخره برخورد هست و اینطور نیست که کسی از خودش چیزی در بیاورد. قوانین مشخص است. هیچ نیرویی وارد نشده و کارت قرمز داده شده است. واقعا نمی دانیم به چه مرجعی اعتراض کنیم. آن از هفته قبل و این هم از بازی امروز.


بازیکن سابق تیم ملی سپس با اشاره به اینکه اگر تند حرف بزند، محرومش می‌‎کنند، عنوان کرد: اگر الان تند حرف بزنم، محرومم می‎‌کنند. ولی این چیزها را باید به چه کسی گفت؟! چه فایده ای دارد؟ داور کنار هیچ چیزی را اعلام نمی کند. فاصله داور با صحنه اخراج زیاد بود و در شرایطی که داور کنار چیزی نگفته بود، قاطعانه آمد و بازیکن ما را اخراج کرد. حداقل یک هماهنگی جزئی باید بین داوران باشد. بازی قبل همین اتفاق افتاد در دقیقه 96 و این بازی در دقیقه یک این اتفاق افتاد. چطور می شود داوران مشورت نکنند. نمی دانم چرا با ذوب آهن این کار را می کنند.


رحمان رضایی بخش بعدی حرف هایش را به عملکرد فنی تیمش اختصاص داد و افزود: واقعا حق به حق دار رسید. تبریک می گویم به بازیکنانم که مردانه جنگیدند و با تمام وجود 95 دقیقه دویدند و بازی رابه تساوی کشاندند. این بازی البته ما باید سه امتیاز را با قدرت می گرفتم.

دیدگاه‌ها