کد خبر : 1720263 | 30 آبان 1399 ساعت 19:52 | 31.3K بازدید | 0 دیدگاه

دو باخت لیگ برتری مقابل کاپیتان سابق؛

استقلال مدلِ 99، فقط به فولاد می‌بازد!

آبی‌پوشان پایتخت برای دومین بار متوالی نتوانستند از سد رقیب سخت‌کوش خود در فولاد آره‌نا بگذرند و با شکست اهواز را به مقصد تهران ترک کردند.

استقلال مدلِ 99، فقط به فولاد می‌بازد!

به گزارش "ورزش سه" اگر بگوییم که فولاد به گربه سیاه آبی‌پوشان بدل شده و فولاد آره‌نا، حرف اشتباهی نیست؛ چرا که شاگردان نکو در دو تقابل پایانی‌شان با استقلال توانستند هم برد را از آن بگیرند و هم با ثبت کامبک، خودشان را پیروز میدان کنند. دفعه قبلی، فرهاد مجیدی روی نیمکت استقلال بود و در تیرماه 99 و در یک بازی جنجالی، فولادی‌ها گل چشمی را با گلزنی کولیبالی و نجاریان پاسخ دادند و حالا امشب نیز گل وریا غفوری، با گلزنی احمد زاده و پریرا پرپر شد تا فکری و مجیدی در تقابل با دیگر کاپیتان آبی‌ها یعنی نکونام، بازنده از میدان خارج شوند.

 

نگاهی به کارنامه استقلال در سال 99، نشان می‌دهد که آبی‌پوشان در لیگ برتر به جز فولاد مقابل رقیب دیگری زانو نزدند و هر دو بار در فولاد آره‌نا تسلیم شاگردان نکونام شدند؛ باخت در هفته هفدهم لیگ نوزدهم که استقلالِ مجیدی را از ریل قهرمانی خارج کرد و حالا هم باخت امشب شاگردان فکری که آن‌ها را در راه ثبت دبل پیروزی در آغاز راه لیگ بیستم ناکام گذاشت تا نکونام و شاگردانش به گربه سیاه آبی‌ها در لیگ برتر تبدیل شده باشند.

دیدگاه‌ها