کد خبر : 1720269 | 30 آبان 1399 ساعت 20:04 | 17K بازدید | 0 دیدگاه

جبران مافات به سبک شاگردان رحمان رضایی؛

تلافی فولاد، سر ماشین سازی در آمد!

سفید پوشان اصفهانی از شکست خارج از خانه در واپسین دقایق گریختند تا همچنان با سرمربی جدید خود روی ریل تساوی‌های متوالی پیش بروند.

تلافی فولاد، سر ماشین سازی در آمد!

به گزارش "ورزش سه" سوت جنجالی در هفته نخست و در واپسین دقایق دوئل ذوب آهن و فولاد باعث شد تا شاگردان رحمان رضایی پیروزی را با تساوی عوض کنند و با یک امتیاز از نخستین جدال خود در لیگ بیستم خارج شوند؛ سفر به تبریز و دیدار با ماشین سازی، دومین ماموریت ذوبی‌ها در لیگ بیستم بود. رضایی برخلاف روال همیشگی، تیمش را دو روز زودتر به تبریز برد تا بازیکنان ذوب آهن با آب و هوای سرد تبریز آشنایی بیشتری پیدا کنند و با شرایط سازگار شوند.

 

اما خیلی زود شوک بزرگی به پیکره ذوبی‌ها وارد شد؛ در همان دقیقه ابتدایی بازی، تصمیم جنجالی داور مسابقه باعث شد تا وحید محمدزاده از میدان اخراج شود و شاگردان رضایی با 10 بازیکن به کار خود مقابل ماشین سازی ادامه دهند. اخراجی که تاثیر مشهودی روی عملکرد ذوبی‌ها داشت و باعث شد تا فرصت‌های بیشتری در اختیار ماشین سازی قرار گیرد.

 

شاگردان بیاتلو دقیقه 80 از برتری عددی خود بهره بردند و گل برتری را وارد دروازه حریف اصفهانی‌شان کردند و در آستانه جشن اولین پیروزی فصل قرار گرفتند اما برخلاف هفته قبل که گل در واپسین دقایق، دو امتیاز مهم را از شاگردان رضایی گرفت، این‌بار گلزنی عبدالله حسینی مدافع پیشتاخته اصفهانی‌ها توانست یک امتیاز سوغاتی را از تبریز برای ذوبی‌ها به اصفهان بیاورد.

دیدگاه‌ها