کد خبر : 1720382 | 01 آذر 1399 ساعت 15:33 | 149.8K بازدید | 4 دیدگاه

پالس های مثبت تمام نشدنی CR7

رونالدو در رئال؛ بازگشت رویایی نزدیک است؟

مارکا امروز در گزارشی ویژه ادعا کرد که کریستیانو رونالدو قصد دارد تابستان آینده و در صورت جدایی از یوونتوس به رئال برگردد.

رونالدو در رئال؛ بازگشت رویایی نزدیک است؟

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از مارکا، رونالدو دو سال پیش رئال مادرید را به مقصد یوونتوس ترک کرد ولی او باشگاهی که 9 سال درش به همه افتخارات تیمی و فردی ممکن رسید را فراموش نکرده است.

اوضاع بین کریستیانو و سران باشگاه به هنگام جدایی خوب نبود. رونالدو دستمزد بالای 30 میلیون یورو برای تمدید می خواست اما این مخالف قوانین باشگاه مادریدی بود تا او با دلخوری تمام رئال را ترک کند.

دامنه این نارضایتی تا آنجا بود که او حاضر نشد در مراسم توپ طلا و بهترین های فیفا حاضر شود و لوکا مودریچ را حمایت کند.

 

 

Vídeo: Cristiano Ronaldo acude al Santiago Bernabéu para apoyar al Real  Madrid en El Clásico

 

 

شرایط اما زمانی تغییر کرد که او زمستان گذشته برای تماشای بازی برگشت رئال و بارسا در برنابئو حاضر شد. رونالدو در جایگاه وی آی پی همراه با دوستانش نشست و شاهد پیروزی هم تیمی های سابق خود برابر دشمن قدیمی شد.

او روز قبل از ال کلاسیکو شخصا با فلورنتینو پرز رئیس باشگاه تماس گرفت و به وی اطلاع داد که برای تماشای بازی به برنابئو می آید. یک تماس غیرمنتظره به منظور صلح و آشتی با رئیس سابق.

 

 

1545535

 

 

از آن پس ورق برگشت و رونالدو چندین بار دیگر نیز پالس های مثبتی برای تیم سابقش فرستاده است.  از واکنش خوشحالی در اینستاگرام به پیروزی 1-3 ماه گذشته رئال در ال کلاسیکو گرفته تا گرفتن عکس های مشترک با سرخیو راموس و لوکا مودریچ پس از بازی با اسپانیا و کرواسی.

همه اینها نشان می دهند که شایعات بازگشت او به رئال مادرید را باید جدی گرفت. در ایتالیا حالا به صورت قطعی می گویند که یوونتوس به دلیل مشکلات اقتصادی قصد فروش رونالدو را دارد و او را در فهرست فروش قرار خواهد داد. اینکه رونالدو فصل بعد باید به دنبال مقصدی جدید باشد.

مشکل بزرگ رونالدو اما به مساله مالیات بر می گردد. هیچ کشوری به اندازه ایتالیا قوانین ساده در قبال مالیات فوتبالیست ها ندارد. در ایتالیا تنها به نیمی از دریافتی رونالدو مالیات تعلق می گیرد در حالی که او در اسپانیا باید نصف دستمزدش را به اداره مالیات پرداخت می کرد.

 

 

1545536

 

 

نزدیک شدن به پرز و بازگشت رابطه دوستانه با رئیس رئال و بهبود رابطه با هم تیمی های سابق که از بزرگان رختکن این تیم محسوب می شوند، همه نشان از تمایل فوق ستاره پرتغالی به رئال دارند اما موضع باشگاه مادریدی همچنان منفی است.

رئال مادرید که در مضیقه اقتصادی به خاطر پاندمی کرونا قرار دارد، بعید است بتواند دستمزد هنگفت رونالدو را متقبل شود مگر اینکه او خود را با شرایط رئال هماهنگ کند. از سوی دیگر در رئال از گذاشته یک اصل مهم وجود دارد: دادن شانس دوم به بازیکنی که قبلا جدا شده، هرگز ایده خوبی نیست.

 

 

1544434

 

دیدگاه‌ها