کد خبر : 1720426 | 01 آذر 1399 ساعت 17:24 | 14.5K بازدید | 0 دیدگاه

رونی: به این دلیل یونایتد را به چلسی ترجیح دادم

وین رونی می‌گوید که در زمان انتقال به منچستریونایتد از باشگاه چلسی نیز پیشنهاد داشته است.

رونی: به این دلیل یونایتد را به چلسی ترجیح دادم

به گزارش "ورزش سه"، وین رونی به عنوان یکی از هیجان انگیزترین مهاجمان لیگ برتر انگلیس اورتون را ترک کرد و به منچستر یونایتد پیوست؛ جایی که او موفق شد  بیش از 250 گل برای شیاطین سرخ به ثمر برساند و پنج جام لیگ برتر و لیگ قهرمانان اروپا را نیز به دست آورد.

 

رونی حالا در مصاحبه ای می گوید که در زمان انتقال به منچستریونایتد از چلسی نیز پیشنهاد داشته است اما نهایتاً تصمیم گرفته که به جمع شیاطین سرخ ملحق شود. رونی در این باره گفت: " اورتون در آن زمان واقعاً برای پول تلاش می کرد. اورتون در تلاش بود که من را تحت فشار قرار دهد تا راهی چلسی شوم زیرا آنها پول بیشتری پرداخت می‌کردند."

 

 

1438853

 

 

رونی در ادامه گفت: " وقتی فهمیدم منچستر یونایتد خواهان به خدمت گرفتن من است، این تنها باشگاهی بود که می‌خواستم در آن حضور داشته باشم زیرا به دنبال کار کردن با سر الکس فرگوسن بودم. همچنین می خواستم با بازیکنانی نظیر رایان گیگز، پل اسکولز ، روی کین و ریو فردیناند بازی کنم.

 

اما منچستریونایتد می‌خواست یک سال صبر کند و بعد از آن من را به خدمت بگیرد اما نمی توانستم یک فصل دیگر در ادامه دهم و به همین خاطر در آن سال تا آستانه پیوستن به نیوکاسل پیش رفتم. در مورد همه چیز توافق کرده بودیم و حتی من با آنها توافق کردم که اگر یک سال بعد منچستر یونایتد خواهان من بود اجازه خروجم را صادر کنند. به منچستریونایتد اطلاع دادم که اگر من را جذب نکند با این بند راهی نیوکاسل خواهد شد اما بدیهی بود که آنها نمی خواستند از دستم بدهند."

دیدگاه‌ها