کد خبر : 1720479 | 01 آذر 1399 ساعت 19:52 | 20.3K بازدید | 0 دیدگاه

لمپارد حق داشت از ستاره آلمانی دفاع کند (عکس)

تیمو ورنر، ستاره آلمانی چلسی در هفته های اخیر عملکرد خوبی داشته است.

به گزارش "ورزش سه"، امروز چلسی موفق شد با دو گل نیوکاسل را در خانه حریف مغلوب کرده و موقتا به صدر جدول لیگ برتر صعود کند. البته امروز روز خوبی برای تیمو ورنر نبود و او چند موقعیت بسیار خوب را در نیمه اول و دوم از دست داد و در نهایت نتوانست نام خود را در بین گلزنان تیمش ثبت کند. البته گل دوم چلسی توسط تامی آبراهام روی پاس تیمو ورنر به ثمر رسید.

 

اما فرانک لمپارد، سرمربی جوان چلسی در پایان بازی به دفاع از عملکرد این ستاره جوان و آلمانی پرداخته و سرعت و فداکاری تیمو ورنر را از عوامل مهم اهمیت حضور او در ترکیب چلسی دانست. آمار نیز موید آن است که تیمو ورنر شروع خوبی در چلسی داشته است. تیمو ورنر در 10 حضور اخیر خود در تمام مسابقات در عرصه ملی و باشگاهی با زدن هشت گل و ارسال سه پاس گل، مستقیما در به ثمر رسیدن 11 گل نقش داشته است.

 

تیمو ورنر در تابستان امسال و بعد از کش و قوس های فراوان از لایپزیش راهی چلسی شد و در شرایطی که به نظر می رسید در آستانه انتقال به لیورپول قرار دارد، در نهایت به پیشنهاد آبی های لندن پاسخ مثبت داد. علیرغم همه دشواری ها، تیمو ورنر شروع خوبی در چلسی داشته و هواداران این تیم را به درخشش در پیشانی خط حمله در سال های آتی امیدوار ساخته است.

 

1545686

 

1545684

 

1545685

دیدگاه‌ها