کد خبر : 1720525 | 01 آذر 1399 ساعت 22:16 | 6.6K بازدید | 0 دیدگاه

داور به درستی دستور لغو مسابقه را داد

مدیرروستا: شاید فردا هم بازی ما برگزار نشود

سرپرست تیم پیکان تهران می گوید داور به درستی دستور لغو مسابقه با شهرخودرو را داده است

مدیرروستا: شاید فردا هم بازی ما برگزار نشود

به گزارش "ورزش سه"، علی اصغر مدیرروستا درباره لغو بازی پیکان و شهرخودرو بیان کرد: زمین را دیدید که نمی‌شد فوتبال خوبی را بازی کرد. داور کار درستی را انجام داد، به این دلیل که هم زمین لطمه می‌خورد و از همه مهمتر احتمال آسیب دیدگی بازیکنان بالا بود و به درستی دستور به قطع بازی داد.


وی درباره احتمالی برگزاری مسابقه در عصر یکشنبه بیان کرد: مساله بارش باران فردا هم ادامه‌دار خواهد بود و از این رو هم تیم ما و هم شهر خودرو باید مسئله رزور هتل و بلیت را دنبال کنیم که مشکل می‌شود. اگر می‌دانستیم که فردا کاملاً هوا آفتابی است ما موظف بودیم طبق قانون 24 ساعت بعد بازی کنیم، اما با این حال کارهای مثل هتل و بلیت پرواز تیم شهر خودرو را انجام دادیم، اما با پیش‌بینی هواشناسی بارش باران فردا تا ساعت 10 و 11 ادامه دارد. به نظرم باید تجدیدنظر می‌کردند و بازی معوق می‌شد.


سرپرست تیم پیکان درباره ادامه اردوی تیمش قبل از بازی خاطرنشان کرد: ما بازیکنان را به هتل فرستادیم و با اینکه هتل جا نداشت، خواستیم فعلاً استراحت کنند تا ببینیم فردا چه می‌شود.


مدیرروستا درباره برگزاری بازی های لیگ در ایام کرونایی تاکید کرد: اگر طبق پروتکل‌های فیفا و بهداشتی دنیا رفتار می‌کنیم، تمام دنیا بازی‌های خود را انجام می‌دهند و ما هم باید بازی کنیم. تنها مسئله فاصله کوتاه بازی‌هاست که مشکل‌ساز می‌شود.

 

دیدگاه‌ها