کد خبر : 1720546 | 01 آذر 1399 ساعت 23:48 | 18.8K بازدید | 0 دیدگاه

گواردیولا: تیم برتر بودیم، آمار گویای همه چیز است

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی معتقد است تیمش مقابل تاتنهام خوب بازی کرده است.

گواردیولا: تیم برتر بودیم، آمار گویای همه چیز است

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی در شبی که مالک توپ و میدان بود و بیشتر دقایق را در زمین تاتنهام سپری کرد، در نهایت با دو گل مغلوب این تیم شده و فرصت صعود به رتبه های بالای جدول را از دست داد. پپ گواردیولا به تمجید از تاتنهام پرداخته، اما با استناد به آمار مدعی شد سیتی از هر نظر بهتر از حریف کار کرده است.

 

پپ گواردیولا گفت: "من آن صحنه هند گابریل ژسوس و مردود شدن گل آیمریک لاپورته را ندیدم. البته آمار و ارقام خود گویای همه چیز هستند و ما از هر لحاظ تیم برتر زمین بودیم. اگرچه از نظر فیزیکی شرایط دشواری داشتیم موقعیت های زیادی روی دروازه تاتنهام خلق کردیم. حریف تیمی قدرتمند، از نظر فیزیکی در سطح بالا و سازمان یافته بود و همیشه بازی کرن مقابل چنین تیم هایی دشوار است.

 

1545796

 

تاتنهام در حال حاضر در صدر جدول لیگ برتر قرار دارد و طبیعتا بیشتر از هر تیم دیگری نامزد کسب عنوان قهرمانی در لیگ این فصل به شمار می آید، اما هنوز بازی های فراوانی مانده و می توان امتیازات زیادی کسب کرد. ما در بازی امشب بارها برای گلزنی تلاش کردیم که نتیجه نداد. زدن 10 گل در 9 بازی چندان زیاد نیست، اما ما هنوز بازی های زیادی داریم.

 

تاتنهام در بازی امشب خیلی عقب دفاع می کرد و منتظر اشتباهات ما بود. ما نیز در مقاطعی از بازی برای باز کردن دروازه حریف فرصت داشتیم، اما حقیقت این است که گلزنی در این فصل کمی برای ما دشوار شده است.

 

درخشش هری کین؟ این پنجمین فصل حضور من روی نیمکت منچسترسیتی است، بنابراین بارها بازی های هری کین را دیده ام. او بازیکنی فوق العاده بوده و همه به این موضوع واقف هستند."

دیدگاه‌ها