کد خبر : 1720567 | 02 آذر 1399 ساعت 02:20 | 99K بازدید | 1 دیدگاه

نباید دقیقه 47 اینطور به ما گل بزنند

این چه گلی بود؟ انگشت اتهام کومان سمت تراشتگن

رونالد کومان پس از شکست از اتلتیکو گفت که خودش را مسئول می داند ولی مارک آندره تراشتگن را نیز به خاطر گل بدی که دریافت کرد زیر سوال برد.

این چه گلی بود؟ انگشت اتهام کومان سمت تراشتگن

به گزراش "ورزش سه"، بارسلونا که از هفت بازی قبلی خود 11 امتیاز گرفته بود، برای نزدیک شدن به صدر باید امشب اتلتیکو را شکست می داد اما در نهایت با یک گل از میزبانش شکست خورد. اتلتیکو در این بازی لوئیس سوارز را هم در اختیار نداشت.

در این بازی لیونل مسی خسته نشان داد و جرارد پیکه هم به دلیل مصدومیت شدید در دقیقه 60 بازی تعویض شد. گل اتلتیکو روی اشتباه تراشتگن و خروج بی موقع او از دروازه حاصل شد.

 

 

1545852

 

 

رونالد کومان سرمربی بارسا در پایان بازی گفت:« نیمه اول خوب بودیم ولی تیمی مثل بارسا نباید دقیقه 47 بازی چنین گلی دریافت کند. تلاش بازیکنان خوب بود ولی نتیجه نهایی چیزی نبود که انتظارش را داشتم. نیمه دوم شروعی عالی داشتیم ولی رفته رفته ریتم بازی مان کند شد. دو موقعیت خوب برای به تساوی کشاندن بازی را از دست دادیم. برابر اتتیکو که خوب دفاع می کند، نباید فرصت سوزی کرد. گلی که خوردیم به خاطر  اشتباه خودمان بود و این اتفاق نباید رخ می داد.»

 

 

1545877

 

 

مصدومیت سرجی روبرتو و پیکه:« من هم مثل هر مربی دیگری در چنین شرایطی نگران می شوم. به خاطر تقویم فشرده فصل، تعداد مصدومان زیاد شده است و امیدوارم فردا پیکه و سرجی روبرتو شرایط بهتری داشته باشند. نمی دانم این دو چه اندازه به دور از میادین خواهند ماند. هنوز با پزشکان حرف نزده ام.»

 

 

1545870

 

 

رونالد آرائوخو(مدافع اروگوئه ای):« او هم مصدوم است و به بازی بعدی نمی رسد.»

 

11 امتیاز از 24 بازی:« من به عنوان مربی مسئولم. می دانم که می توانیم نتایج بهتری بگیریم ولی به بازیکنانم ایمان دارم. در حمله و دفاع باید بهتر شویم. نیاز به چند برد متوالی داریم تا اوضاع بهتر شود. باید بیشتر کار کنیم.»

 

دیدگاه‌ها