کد خبر : 1720575 | 02 آذر 1399 ساعت 08:35 | 30.6K بازدید | 0 دیدگاه

دیدار گلر دو متری با الگوی دروازه‌بانی‌اش (عکس)

سنگربان فصل گذشته صنعت نفت آبادان که برای لیگ بیستم با مدیران پیکان به توافق رسیده، برای نخستین بار در فصل جدید در ترکیب خودروسازان قرار گرفت.

به گزارش "ورزش سه" پس از شکست دو گله مقابل صنعت نفت آبادان در هفته نخست و در شرایطی که علیرضا رضایی سنگربان پیکان بود، مهدی تارتار تصمیم گرفت تا در هفته دوم به سنگربان دو متری و جوان خود محمد دریس میدان بدهد؛ البته شرایط بارش شدید باران باعث شد تا تنها عمر حضور دریس در دروازه پیکان 24 دقیقه باشد و ادامه بازی به روزی دیگر موکول شود. اما برای دریس یک روز ویژه بود، چرا که در مقابل تیمی به میدان می‌رفت که الگوی دروازه‌بانی این سنگربان جوان مسئولیت فنی آن تیم را برعهده داشت.

 

مهدی رحمتی سرمربی شهر خودرو که در لیست اولیه خریدش برای لیگ بیستم، نام دریس را هم قرار داده بود پس از نیمه‌تمام ماندن مسابقه برخورد گرم و صمیمی با سنگربان جوان پیکان داشت؛ ضمن آن‌که شاهین طاهرخانی دیگر گزینه رحمتی برای تقویت خط دفاعی شهر خودرو نیز امروز خوش و بش ویژه‌ای را با همبازی سابق خود در استقلال انجام داد و مهدی رحمتی را به آغوش کشید. دیدارهایی که در زیر باران شدید ورزشگاه شهدای شهر قدس اتفاق افتاد و برای دقایقی رحمتی، طاهرخانی و دریس با یکدیگر همکلام شدند.

 

1545902

 

1545901

دیدگاه‌ها