کد خبر : 1720608 | 02 آذر 1399 ساعت 11:20 | 14.8K بازدید | 0 دیدگاه

خشم دی‌بروین از داوری: قوانین را دیگر نمی‌شناسم

کوین دی‌بروین بعد از شکست سیتی مقابل تاتنهام از تغییرات بیش از حد قوانین فوتبال به شدت انتقاد کرده و گفت این روزها دیگر قوانین فوتبال را نمی‌شناسد.

خشم دی‌بروین از داوری: قوانین را دیگر نمی‌شناسم

به گزارش "ورزش سه"، بعد از شکست 2-0 منچسترسیتی مقابل تاتنهام و جنجال دوباره بر سر VAR در بازی این تیم، کوین دی‌بروین خشم خود را بر سر تغییرات اخیر در قوانین فوتبال خالی کرد و گفت این روزها دیگر قوانین فوتبال را نمی‌شناسد. اعتراض دی بروین به تفسیر اخیر از قانون هند بود که در مسابقه دیشب دو تیم جنجالی شد.

 

1545945

 

درحالیکه تاتنهام با گل زودهنگام سون هیونگ مین پیش افتاده بود آیمریک لاپورت دروازه تاتنهام را با پاس گل گابریل ژسوس باز کرد. اما داور مسابقه مایک دین به درخواست VAR به کنار زمین رفت تا صحنه منجر به گل را از مانیتور تماشا کند. او در نهایت حکم داد که توپ به دست ژسوس برخورد کرده و در نتیجه گل سیتی مردود است. بازیکنان سیتی و از جمله دی بروین به این تصمیم داور به شدت معترض بودند.

 

دی بروین در این باره گفت: " راستش را بخواهید من دیگر قوانین را نمی‌شناسم. من فکر می‌کردم اگر توپ به قسمت بالای دست یعنی بالاتر از خط آستین پیراهن اصابت کند دیگر خطای هند گرفته نمی‌شود. همه می‌دانند که توپ به این قسمت دست او برخورد کرد. نه، واقعاً دیگر قوانین را نمی‌شناسم".

 

1545943

 

ستاره بلژیکی سیتی که از تصمیم داور خشمگین بود در ادامه گفت: " فردا یا پس‌فردا اگر تلویزیون نگاه کنید حتماً یک نفر را به کانالی می‌آورند تا بگوید داور تصمیم خوبی گرفت. برای همین باید رهایش کرد. اصلاً مهم نیست. من 12 سال است که فوتبال حرفه ای بازی می‌کنم. در 9 سال اول از این 12 سال در قوانین هیچ تغییری ایجاد نشد. ولی حالا تغییرات قوانین آنقدر زیاد شده که قابل تصور نیست. نمی دانم چرا. فوتبال بازی قشنگی است. کسانی که قوانین را تغییر می دهند خودشان باید در بطن فوتبال باشند".

 

 

دیدگاه‌ها