کد خبر : 1720609 | 02 آذر 1399 ساعت 11:21 | 25.1K بازدید | 2 دیدگاه

پاتوسی و احمدزاده قرار گذاشتند چگونه گل بزنند(عکس)

احمدزاده و پاتوسی پیش از گل اولی که وارد دروازه حسینی کردند، لحظه به ثمر رسیدن گل را مرور کردند.

به گزارش "ورزش سه"، نکونام با تکیه بر توانایی های بازیکنانش توانست جنگ بزرگ را از محمود فکری و استقلال ببرد تا یک بار دیگر ثابت کند که او در اهواز به تیم سابقش امتیاز نمی دهد.


در بازی روز جمعه، استقلال همچون دیدارهای گذشته اش در برابر قرمزهای خوزستان گل اول را به ثمر رساند ولی برای سومین دیدار پیاپی، در حفظ پیروزی ناکام بود و در نهایت با شکستی تلخ و پر حاشیه، اهواز را ترک کرد.


نکته جالبی که شاید از بازی استقلال و فولاد به جا مانده باشد، قول و قراری است که پاتوسی و احمدزاده پیش از به ثمر رساندن گل نخستشان با یکدیگر داشتند و به نوعی نحوه باز کردن دروازه سیدحسین حسینی را با یکدیگر مرور کردند و در این راه موفق بودند.


زمانی که زاهدی فر چسبیده به محوطه جریمه استقلال برای فولادی ها اعلام خطا کرد، پاتوسی پشت توپ ایستاد و احمدزاده در درون محوطه جریمه منتظر رسیدن توپ بود تا بتواند گل تساوی تیمش را به ثمر برساند.

 

1545950

 

1545951


آنگونه که در تصاویر تلویزیونی نیز مشخص است، احمدزاده با بلند کردن دستش، مکان فرود توپ را به پاتوسی نشان می دهد و از این بازیکن آفریقایی درخواست می کند توپ را به کدام نقطه ارسال کند تا او بتواند با ضربه سر دروازه آبی پوشان را باز کند. پاتوسی نیز دقیقا توپ را به همان جایی فرستاد که فرشاد از او درخواست کرده بود و او توانست گل تساوی تیمش را وارد دروازه استقلال کند. 


این غافل بودن مدافعین استقلال از احمدزاده آن هم در زمانی که داشت با پاتوسی قول و قرار می گذاشت که توپ به کدام نقطه بیاید، کمی عجیب بود. شاید اگر مدافعین استقلال کمی حواسشان را جمع کرده بودند و بازیخوانی را در دستورکار خود قرار می دادند، می توانستند به راحتی مانع از سرزنی مهاجم کوتاه قامت فولاد شوند و استقلال با شکستی تلخ و لبریز از حاشیه، اهواز را ترک نکنند.

دیدگاه‌ها